پیام مدیرکل آموزش و پرورش به مناسبت روز جهانی قدس:

روز قدس روز لبیک مسلمین به قدس شریف است

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: روز جهانی قدس، روز طنین انداز شدن ندای لبیک مسلمانان و آزادگان جهان برای آزادی بیت‌المقدس و اطاعت فرمان امام خمینی(ره) است.

کد مطلب: ۹۱۸۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
روز قدس روز لبیک مسلمین به قدس شریف است

محمد علی و اقعی صبح امروز با صدور پیامی،بر حضور پرشور و توأم با شعور انقلابی جامعه فرهنگیان و دانش آموزان مومن و روزه دار استان در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد.

در پیام مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی آمده است:

بار دیگر روز جهانی قدس، روز طنین انداز شدن لبیک مسلمانان و آزادگان جهان به فرمان امام خمینی (ره) برای آزادی بیت‌المقدس فرا می‌رسد. روزی که یادگاری ماندگار و از تدابیر اندیشمندانه و ژرف نگری‌های سیاسی امام راحل(ره) در راستای زنده‌ نگه داشتن روحیه ظلم‌ستیزی و ظلم‌ناپذیری مردم ایران و جهان در مقابل استکبار و استبداد به شمار می‌آید. بی تردید پیام روز جهانی قدس، پیام وحدت، انسجام و قیا روز جهانی قدس از یادگاران ارزشمند و تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و بیانگر عمق و بُرد نگاه آن پیر فرزانه نسبت به مسائل جهانی و بین‌المللی بود که هم اکنون در اقصی نقاط جهان به ویژه در کشور‌های اسلامی به عنوان روز بین المللی مبارزه با نظام سلطه و صهیونیسم جهانی، مورد توجه و احترام است.

بی شک روز جهانی قدس به عنوان آیینه تمام نمای اتحاد و همدلی میان ملل عزتمند مسلمان در مقابله با سیاست‌های مستبدانه مستکبرین عالم قرار دارد.

در سال جاری و متعاقب بدعهدی‌های مکرر شیطان بزرگ و سخنان گستاخانه و اقدامات سبعانه رئیس جمهور آمریکا در تحریم ملت شریف ایران و اهانت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به وضوح عمق کینه توزی مستکبرین متجاوز مداخله گر و روبه صفتان قرار گرفته در کنار شیطان بزرگ؛ بر جهانیان عیان و اثبات شده و سیاست‌های جاهلانه آمریکا در منطقه و جهان از جمله حمایت از رژیم‌های دیکتاتوری منطقه و تروریسم دولتی با شکست‌های روزافزون و پی در پی مواجه شده است، لذا این‌مناسبت اهمیتی مضاعف یافته است.

بی ترید فرهنگیان مومن و دانش آموزان انقلابی دوشادوش مردم شریف و همیشه در صحنه بهارستان علم و ادب امسال نیز همچون سال‌های گذشته، پای به پای ملت شریف ایران و دیگر ملت‌های آزاده، با اراده‌ای پولادین و حضوری حماسی و‌پرشور بار دیگر ندای حمایت خود از مستضعفین جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین در روز جهانی قدس، به گوش جهانیان خواهند رساند و با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مد ظله العالی تجدید میثاق نموده و انزجار خود را از ایادی ظلم و جور نشان می دهند و ضمن ابراز انزجار از جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی، اقدامات ضدانسانی آنان را محکوم می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار