دعوت فرماندار و امام جمعه اسلامشهر از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

اسلامشهر(پانا) - فرماندار شهرستان اسلامشهر و نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان در پیامی مشترک از مردم مومن و انقلابی دعوت کردند تا در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری گسترده و باصلابت داشته باشند.

کد مطلب: ۹۱۸۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
دعوت فرماندار و امام جمعه اسلامشهر از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

متن پیام مشترک حجت الاسلام نوروزی امام جمعه و مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر به این شرح است:

روز جهانی قدس میراث ماندگار امام راحل(ره) نشانه عمق استراتژی و دور اندیشی آن پیر فرزانه و سیاستمدار فقیهی است که در حقیقت پیام آزادی بخشی، حق طلبی و مقابله با خوی استکباری ابرقدرتها را به جهان مخابره می کند.

روز قدس روزی است که ملت‌های آزاده‌ و تشنه عدالت در جای جای کره خاکی همگام و هم نوا با هم، ندای آزادی و آزادگی سر می‌دهند و مقابله با خوی ددمنشی و دیو صفتی مستکبران عالم با سرکردگی آمریکای جنایت کار و رژیم اشغالگر قدس را فریاد می زنند.

اقدام ماندگار حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین اقدامی راهبردی است که بدون شک در بیداری و آگاهی ملت‌های اسلامی و ایجاد انسجام و اتحاد ملل مسلمان تاثیری بسزا داشته و خواهد داشت.
بدینوسیله ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن وروزه دار شهرستان اسلامشهر از عموم مردم شهرستان دعوت می‌کنیم، پرشورتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده و برگ زرین دیگری بر افتخارات انقلابی این شهرستان بیفزایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار