برگزاری جشن گلریزان اداره بهزیستی شهرستان ملارد

ملارد(پانا) - در ایام لیالی قدر جشن گلریزان اداره بهزیستی شهرستان ملارد با حضور جمعی از خیرین و مسئولین شهرستان با هدف جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین به نیازمندان و معلولین برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۸۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن گلریزان اداره بهزیستی  شهرستان ملارد

حجت الاسلام حسینی نوری امام جمعه شهرستان ملارد به عنوان یکی از سخنرانان این مراسم در سخنانی با اشاره به احادیث و روایات گفت: یکی از دلایل روزه گرفتن آن است که به یاد دیگران و نیازمندان باشیم، حال که خداوند به ما توفیق داده تا بتوانیم دست نیازمندان را بگیریم باید این کار را انجام دهیم و امیدواریم که نام ما در لیست انسانهایی ثبت شود که دارای ثواب جاریه باشند.

فرماندار ملارد نیز در سخنانی با گرامیداشت لیالی قدر افزود: تشکیل سازمان‌های مردم نهاد در دهه هفتاد نگاه ویژه ای به مسائل اجتماعی کشور را موجب شد و زمانی فرد معتاد در کشور به عنوان مجرم دیده می شد، اما امروز این افراد با تغییر رویکرد و نگاه اجتماعی سمن‌ها به عنوان بیمار در جامعه معرفی می شوند و نهادهای زیادی برای درمان معتادین تلاش می کنند.

توکلی کجانی با بیان اینکه هدف مسئولین در کشور توانمندسازی معلولین و توانخواهان بهزیستی و کمیته امداداست،اظهار داشت: مجلس و دولت مصوباتی را در حمایت از این قشر تصویب و وظایفی را برای توانمند سازی این افراد از جامعه برای دستگاه‌های اجرایی مشخص کرده است.

او اذعان داشت: با وجود همه مشکلاتی که برای مردم وجود دارد، اما طی دوران این دولت، پرداخت مستمری‌های بهزیستی سه برابر افزایش داشته و باید تلاش شود که امکانات قابل توجه و مطلوبی برای بهزیستی شهرستان ملارد فراهم شود و امیدواریم با این اقدامات بتوانیم آسایش خاطری را برای خانواده بهزیستی ایجاد کنیم.

در مراسم گلریزان اداره بهزیستی شهرستان ملارد با کمک و حمایت جمعی از مسؤلین و خیران نیک‌اندیش مبلغی بالغ ‌بر یک میلیارد و هفتصد میلیون ریال به صورت نقدی و تعهداتی برای تأمین بخشی از نیازهای مددجویان بهزیستی جمع‌آوری شد.

/خبرنگار: مرتضی صفر نژاد/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار