رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی: اعلام مسیرهای راهپیمایی روز قدس درخراسان جنوبی

بیرجند(پانا) ـ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در بیش از ۳۰ نقطه استان خبرداد.

کد مطلب: ۹۱۸۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی: اعلام مسیرهای راهپیمایی  روز قدس درخراسان جنوبی

حجت‌لاسلام احمد ملایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان‌ها مشخص شده است که مرکز استان راهپیمایی از میدان شهدا آغاز شده و به سمت میدان ابوذر، خیابان ارتش، خیابان پاسداران، مسجد امام حسین(ع) ادامه می‌یابد.

او گفت: در شهرستان فردوس نیز راهپیمایی از معراج شهداء آغاز شده و درمسیر میدان 15 خرداد، خیابان شهید مدرس، مصلی نماز جمعه ادامه می‌یابد همچنین در شهرستان درمیان و شهر اسدیه راهپیمایی در مسیر تقاطع بلوار وحدت و بلوار خلیج فارس، بلوار وحدت، میدان ابوذر، بلوار امام رضا(ع) و میدان امام رضا(ع) انجام می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: ساعت شروع مراسم در سه شهرستان بیرجند، فردوس و درمیان ساعت 10:30 خواهد بود.

ملایی بیان کرد: در شهرستان‌های نهبندان و طبس نیز شروع مراسم ساعت11:30 خواهد بود که مسیر راهپیمایی در نهبندان از مقابل شهدای گمنام به سمت چهار راه معلم، میدان بسیج، مصلی امام علی(ع) و در شهرستان طبس از چهار راه قدس به سمت میدان امام خمینی (ره)، خیابان شهید محمد منتظری و مصلی نماز جمعه خواهد بود.

او عنوان کرد: در شهرستان قاین نیز راهپیمایی از مسجد جامع آغاز شده و به طرف خیابان امام رضا(ع) خیابان شهید رجایی، میدان طالقانی، خیابان مصلی، مصلی نمازجمعه ادامه می‌یابد، در شهرستان بشرویه نیز مسیر راهپیمایی از میدان امام خمینی(ره)، بلوار انقلاب اسلامی، مسجد جامع خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: مسیر راهپیمایی در شهرستان سرایان نیز از میدان قدس به سمت خیابان امام خمینی (ره)، گلستان طالقانی، مصلی نماز است همچنین در زیرکوه نیزگلزار شهدای حاجی‌آباد، بلوار امام رضا(ع)، بلوار آیت‌‌ الله فقیه، بلوار مصلی و مصلی نماز جمعه و در شهرستان خوسف نیز در مسیر میدان امام، بلوار شهید بهشتی، میدان شهید قهرمان، خیابان شهید مطهری و هیئت حسینی است.

ملایی بیان کرد: شروع مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان‌های قاین، بشرویه، سرایان، زیکوه و خوسف ساعت 11 خواهد بود.

او عنوان کرد: در شهرستان سربیشه نیز راهپیمایی در ساعت 11:45 از میدان صاحب الزمان(عج) آغاز شده و به سمت خیابان مصطفی خمینی، میدان 17 شهریور، میدان امام خمینی(ره) و مهدیه ادامه می‌یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار