اهدای دوچرخه به دانش آموزان شهر قدس

شهرقدس (پانا) - تعدادی دوچرخه به دانش آموزان شهر قدس به منظور ترویج فرهنگ دوچرخه سواری به همت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرقدس اهداشد.

کد مطلب: ۹۱۸۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
اهدای دوچرخه به دانش آموزان شهر قدس

نایب رییس و رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهرقدس از اهدای تعدادی دوچرخه به دانش آموزان قدس به منظور ترویج فرهنگ دوچرخه سواری توسط سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خبر داد.

ابوطالب آذربرا در حاشیه این مراسم که با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قدس برگزار شد، گفت: ورزش، موجب نشاط، شادابی و سلامتی جامعه می‌شودو دانش آموزان می توانند از سنین کم با آموزش صحیح و استفاده از دوچرخه، بدن و جامعه سالم و هوای پاک داشته باشند.

او افزود: ترویج فرهنگ دوچرخه سواری، راهکاری اساسی در کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی و حجم ترافیک شهری دارد.

آذربرا ضمن تقدیر از این حرکت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیان کرد: این سازمان با این حرکت، سهم چشمگیری در فرهنگ سازی دوچرخه‌سواری داشته و همه دستگاه‌ها باید در کنار هم تلاش کنند تا روزی برسد که نیمی از وسایل نقلیه خیابان‌های شهر، دوچرخه باشد.

او با تاکید بر اینکه فعالیت ورزشی و به ویژه دوچرخه سواری حق قانونی هر شهروند است، خاطرنشان کرد:‌ هیچکس در هیچ جایگاهی حق ندارد که امتیاز دوچرخه سواری را از شهروندان سلب کند.

/خبرنگار: محمدجواد ماهر/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار