کاهش 17 درصدی جرائم در تهران در ماه رمضان

تهران (پانا) - رئیس پلیس پایتخت از برگزاری مراسم شب‌های قدر در امنیت کامل خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۸۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
کاهش 17 درصدی جرائم در تهران در ماه رمضان

به گزارش ایسنا سردار حسین رحیمی در نشست خبری ظهر امروز که به منظور تشریح اقدامات پلیس برای راهپیمایی روز قدس و نماز عیدفطر برگزار شد، گفت: در سه شب قدر مأموران پلیس پایتخت در بیش از ۲۲۰۰ مسجد، حسینیه و… حضور داشتند و خوشبختانه امنیت شهروندان را به خوبی تأمین کردند و این مراسم در امنیت کامل برگزار شد.

وی با اشاره به راهپیمایی روز قدس گفت: ان‌شاالله امسال مردم با حضور خود در راهپیمایی روز قدس پاسخ یاوه گویی‌های رژیم صهیونیستی را به خوبی خواهند داد.

رحیمی در مورد تدابیر پلیس برای راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران نیز گفت: علاوه بر تمهیدات ترافیکی که از سوی پلیس راهور اعلام شده است، تدابیری را نیز برای برقراری امنیت اتخاذ کرده ایم و استقرارهای پلیس از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه آغاز شده و از صبح روز جمعه با تمام توان ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس پایتخت از ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌های سنگین در سراسر پایتخت خبر داد و گفت: از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه تردد موتورسیکلت در تمام معابر پایتخت ممنوع است و این ممنوعیت تا پایان راهپیمایی ادامه خواهد داشت.

وی از کاهش ۱۷ درصدی وقوع جرایم در ماه مبارک‌رمضان در مقایسه با ماه قبل خبر داد و گفت: در جرایم خشن بیش از ۴۰ درصدکاهش داشتیم و در حوادث رانندگی هم کاهش چشمگیری داشتیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار