تمهیدات ترافیکی روز قدس در تهران اعلام شد

تهران (پانا) - رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی ویژه راهپیمایی روز قدس را اعلام کرد.

کد مطلب: ۹۱۸۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
تمهیدات ترافیکی روز قدس در تهران اعلام شد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور، سردار محمدرضا مهماندار گفت: مراسم راهپیمایی روز قدس از ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز جمعه آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این راستا محدودیت‌هایی در رابطه با تردد و توقف وسایل تقلیه اجرا می‌شود، گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت شش صبح روز جمعه در معابر داخلی محدوده برگزاری راهپیمایی ممنوع خواهد بود و بر این اساس در داخل محدوده در طول بلوار کشاورز از میدان ولی‌عصر(عج) تا خیابان کارگر، خیابان ولی‌عصر(عج) حد فاصل تقاطع جمهوری تا میدان ولی‌عصر(عج)، خیابان کارگر از جمهوری تا بلوار کشاورز و خیابان جمهوری از تقاطع کارگر تا تقاطع ولیعصر تردد ممنوع است.

مهماندار اضافه کرد: تردد در داخل تمامی معابر واقع در این محدوده مربع شکل- مسیر برگزاری راهپیمایی- از ساعت 6 صبح تا پایان مراسم ممنوع است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درباره ممنوعیت های مرتبط با توقف وسایل نقلیه در محدوده برگزاری مراسم نیز اظهار داشت: توقف کلیه وسایل نقلیه در محدوده‌های بلوار کشاورز از میدان ولی‌عصر(عج) تا تقاطع خیابان کارگر در هر دو مسیر و خیابان ولی‌عصر(عج) حد فاصل خیابان جمهوری تا میدان ولی‌عصر(عج) و کلیه خیابان‌های واقع در ضلع غربی این محدوده ممنوع است. این ممنوعیت برای خیابان کارگر حد فاصل جمهوری تا بلوار کشاورز و کلیه خیابان‌های واقع در ضلع شرقی این محدوده به‌علاوه طول خیابان‌های فلسطین از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز نیز صدق می‌کند. همچنین طول خیابان قدس از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز، طول خیابان ۱۶ آذر از تقاطع انقلاب تا بلوارکشاورز، طول خیابان طالقانی از تقاطع قدس تا ولی‌عصر، خیابان‌های واقع شده در ضلع جنوبی خیابان انقلاب اسلامی شامل فخر رازی، فلسطین، ابوریحان، دانشگاه، رازی، ۱۲ فروردین و منیری جاوید نیز مشمول این ممنوعیت می‌شود.

وی تصریح کرد: ممنوعیت‌های توقف از ساعت دقایقی بامدادی روز جمعه آغاز شده و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت و در صورت مشاهده توقف خودرو ماموران پلیس نسبت به جابجایی این خودروها اقدام خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار