برگزاری ویدئوکنفرانس جهت تبیین طرح ساماندهی و نظارت برتهیه وتوزیع لباس فرم دانش آموزان

کرمان (پانا) - با هدف تبیین و تشریح طرح ساماندهی ونظارت برتهیه وتوزیع لباس فرم دانش آموزان در سال 98 جلسه ویدئوکنفرانس برای اعضای کمیته اجرایی شهرستان ها ومناطق استان کرمان برگزار شد .

کد مطلب: ۹۱۸۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری ویدئوکنفرانس جهت تبیین طرح ساماندهی و نظارت برتهیه وتوزیع لباس فرم دانش آموزان

هاشم برآوردی مدیر سازمان دانش آموزی دربخش اول ویدئوکنفرانس خطاب به اعضای ستاد شهرستان ها و مناطق طرح ساماندهی ونظارت برتهیه وتوزیع لباس فرم دانش آموزان گفت : پس از ابلاغ مقانم عالی وزارت مبنی برواگذاری این مسئولیت به سازمان دانش آموزی ، جلسات متعددی در استانداری ، اداره کل آموزش وپرورش و سازمان صنعت ،معدن وتجارت برگزار شده و هماهنگی های لازم با اتاق اصناف استان و اتحادیه صنف خیاطان و تولیدکنندکان لباس صورت گرفته است.

وی افزود : با برنامه ریزی های صورت گرفته پارچه با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار تولیدکنندگان قرار می گیرد تا لباس فرم دانش آموزان به قیمت کمتری در اختیار والدین دانش آموزان قرار گیرد.

مدیرسازمان دانش آموزی تصریح کرد: اجرای هرطرح ، محدودیت ها وسختی های خاص خودش دارد و همه اعضای ستاد در سطح استان ،شهرستان و منطقه تلاش و همت مضاعف داشته باشند.

برآوردی اظهار داشت : اجرای این طرح به نفع خانواده ها و دانش آموزان است و متن قرارداد بین مدیر آموزشگاه و تولیدکننده به شهرستان ها و مناطق ارسال شده است .

در بخش دوم ویدئوکنفرانس که به صورت پرسش وپاسخ برگزار شد به سؤالات و ابهامات مخاطبین پاسخ داده شد و آنان پیشنهادات و نظرات خود را مطرح نمودند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار