ادامه اجرای طرح ملی حفظ جزء سی قرآن در مراغه

مراغه (پانا) - معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه از ادامه اجرای طرح ملی حفظ جزء سی قرآن در بین دانش آموزان این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۸۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
ادامه اجرای طرح ملی حفظ جزء سی قرآن در مراغه

جلیل اسلامی در جلسه هماهنگی دارالقرآن های آموزش و پرورش مراغه گفت: در طرح ملی حفظ جزء سی قرآن کریم که از اول مهرماه سال 97 آغاز شده است، 12 هزار دانش آموز مقاطع ابتدایی و متوسطه این شهرستان قرار است در این طرح شرکت کنند.

وی افزود: تاکنون در این راستا، همایش بزرگ دو هزار نفری دانش آموزان حافظ جزء 30 قرآن،برگزاری کلاس های آموزشی در تمامی مدارس، برگزاری 3 مرحله آزمون و همچنین مسابقه پیامکی در این شهرستان به اجرا در آمده است.

اسلامی ادامه داد: ادامه این طرح با حضور دانش آموزان مراغه در تابستان سال جاری و در دارالقران های حضرت فاطمه الزهرا (س) و حضرت امام خمینی (ره) آموزش و پرورش این شهرستان به اجرا در خواهد آمد.

رییس دستگاه تعلیم و تربیت مراغه در ادامه با بیان اینکه 10 درصد دانش آموزان کل کشور قرار است امسال در این طرح شرکت کنند، افزود: گام دوم این طرح این است که تمامی دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی حافظ جزء 30 قرآن باشند.

اسلامی تشریح کرد: زمینه سازی انس با قرآن در کودکان و نوجوانان، تلاش جهت فرهنگ سازی مناسب و ارائه آموزش های لازم در چگونگی حفظ قرآن و ایجاد انگیزه در جهت حفظ آیات و سوره های جز ء 30 قرآن کریم از جمله اهداف این طرح می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار