پیام مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به مناسبت روز جهانی قدس

ساری (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۹۱۸۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به مناسبت روز جهانی قدس

متن پیام عسکری نیکزاد مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به شرح زیر است:

دیگر بار روز جهانی قدس، روز طنین انداز شدن لبیک مسلمانان و آزادگان جهان به فرمان امام خمینی (ره) برای آزادی بیت‌المقدس فرا می‌رسد. روزی که یادگاری ماندگار و از تدابیر اندیشمندانه و ژرف نگری‌های سیاسی امام راحل(ره) در راستای زنده‌ نگه داشتن روحیه ظلم‌ستیزی و ظلم‌ناپذیری مردم ایران و جهان در مقابل استکبار و استبداد به شمار می‌آید. بی تردید پیام روز جهانی قدس، پیام وحدت، انسجام و قیام مسلمانان در برابر ظلم، تجاوز و اشغالگری مستکبران است.

مفتخریم که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم ایران اسلامی، فریاد عدالت خواهی خود را برای استمرار دفاع از مردم مظلوم فلسطین و دیگر مردم تحت ستم منطقه سر خواهد داد.

این جانب از درگاه حضرت دوست، ثبات و استقامت در راه خدا و پیروزی اسلام و مسلمانان را طلب می‌کنم و از آستان ربوبی، عاقبتی قرین عزت، اقتدار و موفقیت را برای ملت فهیم ایران مسئلت می نمایم.

فرهنگیان و دانش‌آموزان هوشیار و متعهد دیار علویان به مانند سال‌های قبل، این بار نیز، همنوا با مردم انقلابی ایران، همراه با خیل روزه‌داران به خیابان‌ها می آیند و ضمن ابراز انزجار از جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی، اقدامات ضدانسانی آنان را محکوم خواهند کرد.

عسکری نیکزاد

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار