زمان و مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس یزد اعلام شد

یزد (پانا) - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد بیان داشت: بیش از 70 نقطه از استان یزد آماده برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس هستند.

کد مطلب: ۹۱۸۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
زمان و مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس یزد اعلام شد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد فخرالدینی بیان داشت: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و جمعه‌ای که در پیش روداریم هم‌زمان با سراسر کشور راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر استان یزد و بیش از 70 نقطه برگزار می‌شود.

وی از اعلام آمادگی اقشار مختلف مردم و گروه‌ها برای شرکت در راهپیمایی خبر داد و افزود: مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر یزد جمعه 10 خرداد رأس ساعت 11 صبح از میدان شهید بهشتی (ره) به سمت خیابان امام خمینی (ره) آغاز می‌شود و راهپیمایان مسیر چهارراه شهدا به سمت خیابان قیام و مسجد ملااسماعیل را می‌پیمایند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: ابتدای مراسم با زیارت آل یاسین و پایان مراسم هم با قرائت قطعنامه سراسری و نماز دشمن‌شکن جمعه خواهد بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فخرالدینی اظهار داشت: به دلیل گرمی هوا از برخی هیئت‌ها برای آب افشانی در مسیر عبور راهپیمایان دعوت‌شده است و برخی ایستگاه‌های فرهنگی و بهداشت و درمان در طول مسیر برپا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار