افتخار آفرینی دیگر برای آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس درعرصه فناوری نانو:

راه یابی 6 نفر از دانش آموزان ناحیه یک بندرعباس به مرحله دوم المپیادکشوری نانو.

هرمزگان(پانا)-مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس از راهیابی 6 نفر از دانش آموزان این ناحیه آموزشی به مرحله ی دوم، دهمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو کشور خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۸۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد
راه یابی 6 نفر از دانش آموزان ناحیه یک بندرعباس به مرحله دوم المپیادکشوری نانو.

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، اسحق زارعی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس با اعلام این خبر افزود: المپیاد نانو هر ساله با هدف کشف و شناسایی استعدادهای برتر دانش‌آموزی، کمک به پیشتازی جمهوری اسلامی ایران در آموزش پایه نانو و پایدارسازی جریان تربیت نیروی انسانی در زمینه فناوری نانو برگزار میگردد.

وی افزود: در این راستا دهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو در روز جمعه ششم اردیبهشت ماه ۹۸ در سراسر کشور برگزار شد که در این رقابت ها 6 نفر از دانش آموزان مستعد، عضو فعال پژوهش سرای شهید قاسمی ناحیه یک بندرعباس توانستند با کسب بیشترین امتیازات به مرحله ی دوم این المپیاد راه یابند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس ضمن آرزوی موفقیت برای این عزیزان در عرصه های ملی و بین المللی تصریح کرد: دانش آموزان؛ سیده کیانا قریشی از دبیرستان فرزانگان، آریا فرزانه فرد از دبیرستان شهیدحقانی، سیدامیرحسین مهدی پور و یاسین بهارستان از دبیرستان شهیدحقانی، عثمان زارعی از دبیرستان فرهنگ یک و علی رفیعی مادوانی از دبیرستا ن عالی موفق به دریافت مجوز راه یابی به مرحله دوم، دهمین المپیاد کشوری نانو شدند.

گفتنی است، دانش آموز سیده کیانا قریشی دانش آموز پایه یازدهم تجربی از دبیرستان فرزانگان با احتساب بیش از ۸۰ درصد امتیاز و بدست آوردن بالاترین رکورد امتیاز المپیاد نانو در ده سال اخیر موفق به کسب مقام دوم کشور شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار