اردوهای یک روزه آموزش و پرورش شهر تهران رنگ و بوی آموزشی می گیرد

تهران (پانا) - کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران اعلام کرد، اردوهای یک روزه در ماهیت اردویی و فرهنگی مشابه اردوهای متمرکز چند روزه و با اولویت آموزش مهارت های مختلف فرهنگی و اجتماعی به دانش آموزان و بهبود اوقات فراغت تابستانی برنامه ریزی و اجرا می شوند.

کد مطلب: ۹۱۸۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای یک روزه آموزش و پرورش شهر تهران  رنگ و بوی  آموزشی می گیرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، برای نخستین بار علاوه بر برگزاری اردوهای متمرکز چند روزه اردوهای یک روزه نیز به صورت متمرکز برگزار می شود.

عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران با اعلام این خبر گفت: اردوهای یک روزه در ماهیت اردویی و فرهنگی مشابه اردوهای متمرکز چند روزه و با اولویت آموزش مهارت های مختلف فرهنگی و اجتماعی به دانش آموزان و بهبود اوقات فراغت تابستانی برنامه ریزی و اجرا می شوند. این اردوها در نحوه برگزاری امکان بیتوته نداشته و به مدت یک روز با اجرای 4 فعالیت افتتاحیه، کلاس های آموزشی، برنامه های فرهنگی و ورزشی و مراسم تجلیل و جُنگ اختتامیه پیش بینی شده است.

کریمی اضافه کرد: کارهای گروهی، هوش برون گرای، ترکیب هنر و فن، هوش طبیعت گرای، هنرهای کاربردی، دست ورزی و افزایش مهارت های دست و استفاده از مواد آسان و ساده از مهمترین برنامه های آموزشی و مهارتی این اردوها می باشند.

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران محل برگزاری اردوهای یک روزه را در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید چمران واقع در ولنجک تهران دانست و اظهار داشت: اردوگاه کوهستانی شهید چمران از اردوگاه های قدیمی کشور و دارای امکانات و مناظر طبیعی ارزشمندی است که می تواند برای برگزاری اردوهای این چنینی بسیار موثر و مفید باشد. علیرغم نبود فضای مسطح در اکثر اماکن اردوگاه شهید چمران ولیکن برای بهره برداری بیشتر در حال اتمام پروژه زمین بازی چمن مصنوعی می باشیم.

عبدالرسول کریمی گفت: اردوهای یک روزه سال 98 به مدت 14 دوره 200 نفره در هر دو جنسیت برای دختران و پسران برنامه ریزی و اجرا می شود. اردوها با استقبال، برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز و با مراسم پایانی و تجلیل همراه با جُنگ دانش آموزی تمام خواهند شد.

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران در پایان خاطرنشان کرد: دانش آموزان در پذیرش و پذیرایی در اردوهای یک روزه به صورت رایگان حضور یافته و تنها تامین وسیله ایاب و ذهاب به عهده دانش آموزان یا مدارس می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار