دیدار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان با فرماندار شهرستان جاسک

هرمزگان(پانا)-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان با فرماندار شهرستان جاسک دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۹۱۸۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان با فرماندار شهرستان جاسک

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، در این دیدار مهندس رادمهر فرماندار جاسک گفت : شهرستان جاسک از لحاظ بعد مسافتی سه استان شمالی را می توان در آن جای داد ولی از لحاظ امکانات راهداری با کمبود تجهیزات مواجه هستیم .

رادمهر بیان داشت : باتوجه به امکانات محدود شهرستان نیاز هست راهداری لیردف فعال شود تا بخاطر ارائه خدمات بعد مسافتی حدود ۴۰۰ کیلومتری راه اصلی غرب به شرق وحدود۸۰۰ کیلومتر راه روستایی که ۵۰۰ کیلومتر نیاز آسفالت و زیر سازی و روکش دارند. ‌

وی افزود : بدلیل مشکلات و وسعت راه های شرق استان نیاز به یک اداره کل در شرق می باشد .

فرماندار شهرستان جاسک با اشاره به کمبود نیرو در اداره راهداری شهرستان خاطر نشان کرد : اگر راه جانوری از امسال شروع شود مشکل حدود ۱۵ روستا اطراف مرتفع می شود .

باقر جوان مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان نیز در این دیدارگفت : ۴.۵ برابر اعتبارات استانی را هزینه نموده و ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای محول و تفویض گردید که مردم از بلا تکلیفی خارج شدند.

وی افزود: مردم دوگانگی را نمی پذیرند ، وزیر محترم نیز این قضیه را بدرستی رصد کردند.

مدیرکل رادهداری و حمل و نقل جاده ایی استان بیان داشت : درخواست های دهداران و دهیاران جهت به نتیجه رسیدن مطلوبتر باید تجمیع و همنوا سازی گردد.

گفتنی است، در این دیدار معاون راهداری، رئیس بودجه، مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان و رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نیز حضور داشتند .

در پایان مهندس رادمهر با اهداء لوح تقدیر از زحمات و پیگیریها در خصوص حوزه راه های شهرستان از مدیرکل و معاون راهداری تجلیل کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار