* علی ربیعی

همدلی برای توسعه گفتگوی دولت و ملت

کد مطلب: ۹۱۸۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
همدلی برای توسعه گفتگوی دولت و ملت

بار سنگین وزارت که از دوشم برداشته شد، وقتم را صرف تحقیقات دانشگاهی و فعالیت‌های مدنی در حوزه مقابله با فقر کردم. ادای دین به ایرانیان، ارتقای ارتباطات دولت، تقویت سرمایه‌های اجتماعی و پاسخگویی به اعتماد رئیس‌جمهور باعث شد دعوت ایشان برای قبول مسئولیت سخنگویی دولت را با بیم و امید بپذیرم. معتقدم هر کسی بتواند حتی گره‌ کوچکی بگشاید باید به میدان بیاید.
دوست دارم سال‌ها تجربه‌ام در زمینه ارتباطات و رسانه، ارتباط‌گیری با مردم و اقشار مختلف، و تجربه مدیر ارشد دولتی بودن را به‌کار بگیرم تا در خلق سخن جدید و سخنگویی که رابط دولت و ملت باشد، به‌کار بگیرم.
می‌خواهم سازماندهی مناسب‌تری در نظام اطلاع‌رسانی دولت ایجاد کرده و رابطه دولت و ملت را بسیار بیش از گذشته دوسویه کنم. دولت و ملت به گفت‌وشنودی مستمر سخت نیازمندند. امید، راه‌حل‌ها و چشم‌اندازهای روشن از دل گفت‌وگو و نه قهر و عدم ارتباط، سر بر می‌آورند. سعی می‌کنم هم‌زمان سخنگوی دولت و ملت باشم.
من به تنهایی هیچ کاری از پیش نخواهم برد و فقط اگر همه ایرانیان، به ویژه همکاران رسانه‌ای، نخبگان اجتماعی، سیاسی، پژوهشگران، فعالان سیاسی و اجتماعی یاریم کنند، می‌توانم تلاش کنم واسط خوبی برای گفت‌وگوی دولت و ملت باشم، اطلاع‌رسانی را دقیق‌تر و شفاف‌تر سازم و راه رسیدن به تفاهم و همدلی را هموارتر کنم. دست همه ایران‌دوستان، اصحاب رسانه، موافقان و منتقدان دولت، دوست‌داران ملت و آن‌هایی را که چشم و دل در گرو عزت و اعتلای ایران و جمهوری اسلامی ایران دارند به گرمی و برای همکاری می‌فشارم.
شما هم می‌توانید نظرات خود را با نشانی الکترونیک a.rabiei@iripo.ir برایم ارسال کنید.

* سخنگوی دولت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار