تهدید وزیر نفت توسط بابک زنجانی تکذیب شد

تهران (پانا) - وکیل بابک زنجانی در خصوص اینکه نماینده حقوقی وزارت نفت گفته بابک زنجانی وزیر نفت را تهدید کرده است، واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۹۱۸۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
تهدید وزیر نفت توسط بابک زنجانی تکذیب شد

رسول کوهپایه‌زاده وکیل پایه یک دادگستری و وکیل بابک زنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس در خصوص مطلبی که برخی خبرگزاری‌ها از آن به عنوان «تهدید وزیر نفت توسط بابک زنجانی» منتشر کرده بودند گفت: در خصوص این مطلب که به نقل از زنجانی گفتند که موکل آقای وزیر را تهدید کرده و گفته است که به زودی من آزاد می‌شوم و شما زندانی می‌شوید باید بگویم این مطلب خلاف واقع و کذب محض است.

کوهپایه‌زاده گفت: در جلسه چهارشنبه اول خرداد بنده از ابتدا تا انتهای جلسه حضور داشتم و کنار موکل نشسته بودم، در این جلسه هم مسئولان قضائی، مسئولان بانکی، مسئولانی از وزارت اطلاعات حضور داشتند و به هیچ عنوان این مسئله مطرح نشد.

وی افزود: اساساً علت تشکیل این جلسه بررسی کوتاهی و تأخیر و تعللی بود که شرکت نفت از ۵ ماه گذشته در جریان بازپرداخت بدهی موکل بنده انجام داده بود و متأسفانه همکاری لازم در خصوص ارسال مدارک مورد نیاز صورت نگرفته و ما این عدم همکاری و تعلل را به مراجع ذیصلاح قضایی منتقل کردیم و جلسه‌ای در این خصوص تشکیل شد.

وکیل بابک زنجانی اظهارداشت: در این جلسه، دادستانی تهران شرکت نفت را ملزم کرد که در چند روز آینده هرچه سریعتر به عدم همکاری و تأخیر و تعلل پایان دهد و سریعاً مدارک لازم را ارسال کند؛ اما این مطلبی که گفته شد متأسفانه خلاف واقع است.

کوهپایه‌زاده بیان کرد: اینکه در چند روز آینده بحث استیضاح وزیر نفت مطرح است و نقل قولی خلاف واقع از طرف زنجانی برای اینکه جلسه استیضاح را تحت تأثیر قرار دهند منتشر می‌شود امری غیر شرعی و غیر اخلاقی است.

وی گفت: نمایندگان مجلس براساس وظیفه ذاتی، قانونی و نظارتی خود تشخیص دادند که باید این امر(استیضاح وزیر نفت) صورت بگیرد و نتیجه این استیضاح هرچه باشد در واقع طبق قانون همه ملزم به تبعیت از آن هستیم اما اینگونه صحبت‌هایی که خلاف واقع است و در واقع تقوا در آنها رعایت نمی‌شود صرفاً برای یکسری بهره‌برداری‌های سیاسی مطرح شده و جای تعجب و تأمل دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار