علمی: کانون های فرهنگی و تربیتی از مراکز مهم غنی سازی اوقات فراغت هستند

سومین جشنواره استانی دستاوردهای کانون ها از اول تیر تا پایان آذرماه برگزار می شود

تبریز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: اساس کار کانون های فرهنگی و تربیتی مدیریت اوقات فراغت است ب

کد مطلب: ۹۱۸۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
علمی: کانون های فرهنگی و تربیتی از مراکز مهم غنی سازی اوقات فراغت هستند

طاهر علمی ظهر امروز در جلسه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با بیان این که ساختار کانون های فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش اصلاح و اداری شده است، گفت: کانون های فرهنگی و تربیتی یکی از مراکز مهم و تاثیر گذار و تکمیل کننده برنامه رسمی آموزش و پرورش است که دانش آموزان در این محل مهارت می آموزند پس در انتخاب مدیران کانون ها باید دقت لازم را داشت.

وی با اشاره به نزدیک بودن تعطیلات تابستان و تاکید بر غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان ادامه داد: اساس کار کانون های فرهنگی و تربیتی مدیریت اوقات فراغت است بنابراین مدیران کانون باید با مدیران مدارس رابطه برقرار کند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: اوقات فراغت در کنار همه خوبی هایی که دارد اگر به درستی ساماندهی نشود به جدیترین تهدیدات برای سلامت روانی تبدیل می شود.

علمی افزود: سومین جشنواره استانی دستاوردهای کانون های فرهنگی و تربیتی از اول تیر تا پایان آذرماه برگزار می شود.

بانک اطلاعات صحیح و کاملی از معلمان تهیه شود تا در جای لازم از مهارتهای معلمان در کلاسهای اوقات فراغت استفاده شود و در غیر این صورت از اداره فنی و حرفه ای در این راستا باید بهره گرفته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار