معاون پرورشی آذربایجان شرقی : تضعیف جهان اسلام هدف از ایجاد رژیم غاصب صهیونستی در خاورمیانه است

تبریز ( پانا ) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان آذربایجان شرقی صبح امروز در جلسه مشترک و همزمان هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس و عفاف و حجاب دستگاه تعلیم وتربیت آذربایجانشرقی گفت: تضعیف جهان اسلام هدف از ایجاد رژیم غاصب صهیونستی در خاورمیانه است.

کد مطلب: ۹۱۸۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی آذربایجان شرقی : تضعیف جهان اسلام هدف از ایجاد رژیم غاصب صهیونستی در خاورمیانه است

طاهر علمی گفت: « وظیفه ما در عصر کنونی شناخت امام معصوم (ع) و ولایت پذیری بوده و مسلمان واقعی در راه حفظ اسلام بایستی از تمام جان و مال خود بگذرد».

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان ادامه داد: « وظیفه دوم ما در اسلام محبت و مودت نسبت به ائمه معصومین(ع) بوده و بایستی محبت و مودت توامان با هم باشد».

وی همچنین در این جلسه اظهار داشت: « فلسطین مساله اول جهان اسلام بوده و وظیفه ما حمایت از فلسطین بعنوان قبله اول مسلمان می باشد».

این مقام مسئول در استان یاد آور شد: « اسرائیل دولت غاصب گر بوده و درصدد تضعیف جهان اسلام از طریق ایجاد پایگاههای نظامی و امنیتی متعدد برای کشورهای غربی است».

علمی خاطر نشان ساخت: « وجود رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه، علاوه بر خطرات نظامی خطرات عقیدتی، تفرقه افکنی در بین جهان اسلام دار»د.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان عنوان کرد: « روز قدس مظهر قدرت اسلام بوده و حضور در این مراسم از اوجب واجبات برای تمام مسلمانان جهان می باشد».

وی اضافه کرد: « امسال فرهنگیان و دانش آموزان آموزش و پرورش استان با شکوهتر و پرقدرت تر از همیشه در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهد کر»د.

علمی افزود: « ساعت حرکت راهپیمایی روز جهانی قدس از 10:30 صبح از مقابل اداره کل و ادارات آموزش وپرورش نواحی پنجگانه تبریز به سمت مصلی اعظم امام خمینی(ره) خواهد بود» .

وی با تسلیت فرارسیدن سالگرد رحلت جانسوز امام خمینی (ره) گفت: « تببین اندیشه ها و انتقال اهداف عالیه امام خمینی(ره) به نسل جوان یکی از رسالت های اصلی مجموعه است».

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: «مراسم سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب 13 خرداد ماه از ساعت 18 تا 20 در مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز برگزار می شود و حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران سخنران ویژه این مراسم خواهند بود».

علمی بیان کرد: « در عفاف و حجاب آموزشهای مداوم باید در همه جا انجام گیرد تا به سوی جامعه سالم حرکت کنیم».

این مقام مسئول در استان تصریح کرد: « در عفاف و حجاب بیشتر جوانان غافل بوده و غفلت سبب گمراهی و پرضررترین دشمن انسان است» .

علمی در پایان افزود: « عفاف و حجاب بایستی از پیش دبستانی سرلوحه کار قرار گیرد و در این راستا نیازمند آگاهسازی اولیا دانش آموزان و خود دانش آموزان از طریق برگزاری همایش ها و کارگاههای آموزشی هستیم».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار