روز قدس نشانه حمایت مردم ایران از مظلومان است

رشت (پانا) -فرماندار سیاهکل، روز قدس را نشانی از حماسه مردم انقلابی ایران در حمایت از مظلومان دانست و افزود: مردم مومن و انقلابی ایران و همه آزادی‌خواهان و طلح‌طلبان عالم در روز قدس از انتفاضه مردم مظلوم فلسطین حمایت و جنایات رژیم اشغالگر قدس را محکوم می‌کنند.

کد مطلب: ۹۱۸۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
روز قدس نشانه حمایت مردم ایران از مظلومان است

محمود صوفی در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در شهرستان سیاهکل، شب‌های پرفضیلت قدر را اوقات ارزشمندی برای زدودن زنگار گناه و معصیت از قلب انسان دانست و اظهار کرد: این ایام فرصتی برای گشوده شدن در‌ب‌های رحمت و بخشودگی به روی انسان است.

وی روز قدس را نشانی از حماسه مردم انقلابی ایران در حمایت از مظلومان دانست و افزود: مردم مومن و انقلابی ایران و همه آزادی‌خواهان و طلح‌طلبان عالم در روز قدس از انتفاضه مردم مظلوم فلسطین حمایت و جنایات رژیم اشغالگر قدس را محکوم می‌کنند.

فرماندار سیاهکل با بیان اینکه روز جهانی قدس از جمله رویدادی مهم تاریخ انقلاب اسلامی است، تصریح کرد:‌ روز جهانی قدس همواره مورد توجه شبکه‌های فرامرزی و رسانه‌های معاند قرار می‌گیرد.

این مقام مسئول ادامه داد: همانگونه که در ایام هشت‌سال دفاع مقدس و اوج موشک‌باران مردم ایران در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کردند، قطعا در مراسم امسال نیز با حضوری باشکوه و دشمن‌شکن بار دیگر با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری تجدید بیعت خواهند کرد.

وی به توطئه‌های استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: آمریکا از طریق رسانه‌های وابسته به خود اعلام کرده بود مردم ایران جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلابشان را نخواهند دید، اما حضور حماسی، آگاهانه، با بصیرت و دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجب شد دشمنان آن نقشه شوم را با خود به گور ببرند.

صوفی اضافه کرد‌: در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال نیز مردم ایران اسلامی توطئه‌های استکبار جهانی و رسانه‌های وابسته به آن را بیش از پیش خنثی می‌کنند.

وی تاثیرپذیری افکار عمومی جهان از رسانه‌های مدرن مجازی و غیر مجازی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: امروز رسانه‌های معاند با بیش از 57 شبکه مستقیم فارسی‌زبان اقدام به انحراف افکار عمومی می‌کنند و با پرداختن به مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود در جامعه به دنبال ایجاد التهاب هستند.

فرماندار سیاهکل با بیان اینکه توطئه‌های دشمنان تاثیری در استکبارستیزی مردم ایران ندارد، گفت: در روز جهانی قدس بار دیگر مردم ایران اسلامی و به ویژه مردم شهرستان سیاهکل با حضور گسترده خود در راهپیمایی دشمنان را مایوس و ناامید خواهند کرد و لذا انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی و متولی برگزاری این مراسم با یک برنامه‌ریزی درست و منسجم زمینه حضور مردم روزه‌دار را در این مراسم فراهم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار