یادواره شهدای روستای طزرجان شهرستان تفت برگزار شد

تفت (پانا) - یادواره پنجاه و هفت  شهید روستای طزرجان با حضور "محمدعلی طالبی" استاندار یزد، "محمد محامدی" فرماندار شهرستان تفت، جمعی از مسئولین، خانواده‌های شهدای این روستا و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۷۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
یادواره شهدای روستای طزرجان شهرستان تفت برگزار شد

"محمدعلی طالبی" استاندار یزد با همراهی "محمد محامدی" فرماندار شهرستان تفت در یادواره پنجاه و هفت شهید روستای طزرجان شهرستان تفت حضور یافت.
محمدعلی طالبی در این یادواره با تقدیر از همه افرادی که درراه زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا فعالیت می‌کنند اظهار داشت: وجود روحیه مقاومت و ایثارگری در مردم ایران و مقابله با دشمنان نظام به برکت برگزاری همین یادواره‌های شهدا است.
استاندار یزد خاطرنشان کرد: امروز پس از سی سال از پایان جنگ هشت‌ساله، روحیه شهادت و ایثارگری در تمام ابعاد زندگی مردم جاری است و باعث شده آن دوران پرافتخار را فراموش نکنیم و برگزاری این‌گونه رویدادها ،در حفظ این روحیه نقش مؤثری داشته است.
طالبی تصریح نمود: در شرایط کنونی و با افزایش دشمنی‌ها نسبت به‌نظام و انقلاب، دشمنان نظام منتظر ضعف و سستی هستند تا ضربه را به پیکر نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد نمایند اما مردم باوجود همه مسائل و مشکلات، با رشادت و ایثارگری در تمامی صحنه‌ها حضور دارند و مدافع نظام و دولت هستند و درراه حفظ و گسترش ارزش‌های انقلابی و دینی قدم برمی‌دارند.
استاندار یزد تأکید نمود: امیدواریم هر یک از ما در جایگاه‌های مختلف پاسدار خون شهدا و راه پرفرازونشیبی که با سختی‌های زیاد باعث بالندگی در نظام شده است باشیم.
در ادامه استاندار یزد در مراسم نخل برداری عصر شهادت امام علی (ع) روستای طزرجان و در نمازجماعت مغرب و عشای مسجد مسلم ابن عقیل شهر تفت حضور یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار