«چشم به راه میرغضب» در حال تمرین‌های نهایی و در آستانه اجرا در سنگلج

تهران (پانا) - «چشم به راه میرغضب» با نهایی شدن گروه بازیگران و بخش عمده عوامل اجرایی‌اش در حال سپری کردن تمرین‌های نهایی و در آستانه اجرا بعد از ایام ماه مبارک رمضان است.

کد مطلب: ۹۱۷۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
«چشم به راه میرغضب» در حال تمرین‌های نهایی و در آستانه اجرا در سنگلج

به گزارش روابط عمومی این نمایش، در این نمایش بازیگرانی چون علی سلیمانی، سیروس همتی، مجید رحمتی، وحید نفر و... به ایفای نقش می‌پردازند که از میان آنان، علی سلیمانی و مجید رحمتی بیشترین سابقه بازی در نمایش‌های حسین کیانی در مقام نمایشنامه‌نویس و کارگردان را دارا هستند، نمایش‌هایی چون؛ «مشروطه بانو» (۱۳۹۰)، «در شوره‌زار» (۱۳۹۲) و «تیاتر سعدی، تابستان سی و دو (۱۳۹۵).

در «چشم به راه میرغضب» شیوه‌ها و شگردهای نوشتاری و اجرایی حسین کیانی در تئاتر ایرانی تجربه تازه‌ای را رقم زده است که ضمن حفظ دغدغه‌ها و مسائل او، به مفهوم جدال و تبانی نیروهای متضاد در جامعه تاریخی و معاصر ایران هم نگاه تازه‌ای افکنده است. مفهومی که با جنبش مشروطه آغاز گشته و همچنان پایان نیافته است. با توجه به موضوع و مضمون این نمایش به نظر می‌رسد طیف علاقه‌مندان آن فراتر از تماشاگران همیشگی و قابل توجه آثار کیانی باشد و او باز هم بتواند تماشاگران بیشتری را به هنر تئاتر و تماشای آن علاقه‌مند کند.

در نمایش تازه حسین کیانی علاوه بر خود او که نویسنده نمایش، طراح و کارگردان است، بقیه عوامل عبارتند از: علی سلیمانی، سیروس همتی، وحید نفر، مجید رحمتی، سهیل ملکی (بازیگران)، مهدی دوایی (گرافیک و طراح هنری اعلان‌های مجازی و کاغذی)، حمید حسینی (دستیار کارگردان، برنامه‌ریز و مدیر تولید)، معصومه کیانی (طراح و سازنده ویدئوهای تبلیغی و هنری)، نرگس کیانی (روابط عمومی)، علیرضا بابایی (دستیار دوم کارگردان)، مهرداد وهاب‌زاده (مدیر صحنه و اجرا)، کارن کیانی (مشاور انتخاب موسیقی و افکت).

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار