نماینده ولی فقیه دراستان قزوین گفت؛

مؤسسه‌ی خیریه بنیان ازدواج نقش ارزنده‌ای در تسهیل امر ازدواج دارد

قزوین (پانا) - امام جمعه قزوین در مراسم گلریزان موسسه بنیان ازدواج گفت: مؤسسه‌ی خیریه بنیان ازدواج استان نقش ارزنده‌ای در تسهیل امر ازدواج دارد و اقدامات آن در راستای سفارش دین در امر ازدواج است.

کد مطلب: ۹۱۷۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
مؤسسه‌ی خیریه بنیان ازدواج نقش ارزنده‌ای در تسهیل امر ازدواج دارد

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در گلریزان موسسه بنیان ازدواج قزوین اظهار کرد: خدا را سپاسگزار هستیم که ما را به مهمانی و ضیافت ماه خودش دعوت کرد و باید بدانیم خدا هر کسی را به این ضیافت الهی دعوت نمی‌کند و باید قدردان آن باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: اینکه بزرگان این شهر اهل انفاق، دلسوزی، خَیِر و مؤمن هستند و برای امر مهم ازدواج به میدان آمده‌اند، بسیار ارزشمند است و در نگاه دین چنین اقداماتی بسیار قیمت دارد و در قیامت دستگیر انسان خواهد شد.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: در قیامت مال و فرزند دست انسان را نمی‌گیرد، بلکه کارهای خیر نظیر تلاش برای تسهیل امر ازدواج، انسان را کمک خواهد کرد و باید از خدای متعال سپاسگزار باشید که شما را در این مسیر قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به حدیثی از نبی مکرم اسلام (ص) بیان کرد: حضرت می‌فرمایند ماه رمضان، ماه دعاست و صادقانه با خدا صحبت کنید و درخواست داشته باشید. این محفل هم محفل درخواست‌های صادقانه است.

وی عنوان کرد: اینکه خیران تلاش می‌کنند به اندازه خودشان در رفع مشکلات نیازمندان سهیم باشند، اقدامی صادقانه است و همواره باید دعاهایمان بر اساس نیت‌های صادقانه باشد تا اثرگذار شود.

آیت‌الله عابدینی تأکید کرد: بحمدالله در امر ازدواج به همت همه شما خیران و دلسوزان شهر، موسسه بنیان ازدواج راه اندازی شده است و نقش بسیار ارزنده‌ای در امر ازدواج جوانان داشته است.

امام جمعه قزوین ادامه داد: این اقدام در حقیقت عمل به آیه 32 سوره نور است که خدا در آن به جوانان نمی‌گوید ازدواج کنید بلکه به بزرگان جامعه می‌فرماید برای ازدواج جوانانتان پیش قدم شوید و این همان کاری است که شما انجام می‌دهید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار