معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

آذربایجان غربی عملکرد موفقی در جذب نوآموزان پیش دبستانی داشت

ارومیه (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی در سال تحصیلی گذشته عملکرد موفقی در جذب نوآموزان پیش دبستانی داشت.

کد مطلب: ۹۱۷۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
آذربایجان غربی عملکرد موفقی در جذب نوآموزان پیش دبستانی داشت

بهرام صمدی در اولین جلسه ستاد سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان آذربایجان غربی افزود: با حمایتهای استاندار آذربایجان غربی در زمینه تامین اعتبار برای جذب نوآموزان به دوره پیش دبستانی در روستاهای واقع در 20 کیلومتری نوار مرزی استان، آذربایجان غربی توانست با جذب حداکثری نوآموزان در دوره پیش دبستانی دارای جایگاه مطلوبی در کشور باشد.

وی با بیان اینکه باور خانواده در این زمینه بسیار مهم است بیان کرد: لازم است تا خانواده ها نسبت به مشکلات فرزندان خود مطلع شوند و این نهاد در این زمینه در حد توان خود فرهنگ سازی خواهد کرد.

وی افزود: شناسایی دانش آموزانی که قادر به تحصیل در مدارس عادی نسیتند برای در نظر گرفتن خدمات مورد نیاز و تامین آن یک ضرورت است.

صمدی ادامه داد: آموزش و پرورش آذربایجان غربی در این زمینه در دورترین نقاط نیز پایگاه های سنجش خود را دایر می کند.

وی افزود: در زمینه تامین خودرو برای سنجش نواموزان بدو ورود به دبستان در روستاهای دور افتاده نیز از دهیاری ها درخواست می شود تا خودروهای خود را در اختیار مجریان طرح قرار دهند.

صمدی بیان کرد: در اجرای این طرح تعامل مطلوبی بین دستگاه های مرتبط وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار