افتتاح نمایشگاه دستاوردهای اموزش از طریق بازی درکاشمر

باحضور تعدادی از مسئولین ودانش آموزان منتخب نمایشگاه دستاوردهای اموزش از طریق بازی در محل درمحل دبیرستان امام کاشمرافتتاح شد

کد مطلب: ۹۱۷۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح نمایشگاه دستاوردهای اموزش از طریق بازی  درکاشمر

طاهریان مدیرآموزش وپرورش کاشمر در مراسم افتتاحییه نمایشگاه دستاوردهای اموزش از طریق بازی گفت: کودکان امید کشور هستندو ما باید به فکر آنها باشیم. و با اجرای طرح های جدید وعلمی برای ایجاد هنر در آنان سرمایه گذاری کنیم.

وی از فعالیت های انجام شده جهت یادگیری و اموزش از طریق بازی که توسط دانش آموزان منتخب و نمونه به زیبایی برگزار گردید تقدیر و تشکر کرد.

یکی از مجریان طرح آموزش از طریق بازی به اجرای یک نمونه از فعالیت ها با همکاری دانش آموزان حاضر پرداخت .این بازی شامل ساخت یک ماکت محله به صورت گروهی بود واعضا پس از اتمام کاربه بیان موقعیت محل توسط برای سایرین می پرداختند، در مرحله بعد از دیوار بازی عبور کرده و متن کوتاه بیان احساس را می نوشتند.

مجری طرح گفت: اینکه دانش آموزان ضمن اجرای یک بازی جذاب بتوانند مطالب مورد انتظار را یاد بگیرند برای معلم لذت بخش است و بیشتر برای دانش آموز لذت بخش و شادی آفرین است.

وی آمادگی خود را برای حضور دانش آموزان بویژه دانش آموزان محروم و روستایی در محل نمایشگاه اعلام کرد.

گفتنی است مجموعه ای از نقاشی ها و کاردستی های دانش آموزان که در جلسات قبل در محل آموزشگاه انجام شده بود به همراه عکس ها و فیلم های آن از طریق دیتا برای عموم به نمایش در آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار