ابلاغ برنامه تأسیس و توسعه مدارس آموزش از راه دور با رویکرد آموزش الکترونیکی

تهران(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از ابلاغ برنامه تأسیس و توسعه مدارس آموزش از راه دور با رویکرد آموزش الکترونیکی در شهرستان های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۷۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
ابلاغ برنامه تأسیس و توسعه مدارس آموزش از راه دور با رویکرد آموزش الکترونیکی

محمد صیدلو در این رابطه اظهار داشت: به منظور افزایش پوشش تحصیلی دانش آموزان بازمانده از تحصیل مقرر شد در شهرستان‌های پردیس، ملارد و رباط کریم به تفکیک جنسیت در سال تحصیلی 99-1398، مدارس آموزش از راه دور با رویکرد آموزش الکترونیکی راه اندازی گردد.

اوبا اشاره به اینکه برنامه تأسیس و توسعه مدارس آموزش از راه دور با رویکرد آموزش الکترونیکی، به منظور افزایش پوشش تحصیلی دانش آموزان بازمانده از تحصیل اجرا می گردد، افزود : این برنامه با تکیه بر راهبرد کلان چهار و هفت سند تحول بنیادین مبنی بر توسعه و نهادینه کردن عدالت آموزشی و تربیتی در مناطق مختلف کشور و بهره مندی هوشمندانه از فناوری‌های نوین در نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی مبتنی بر نظام معیار اسلامی، به مناطق هدف ابلاغ گردید.

صیدلو با تاکید بر اینکه متقاضیان می توانند از هفتم خرداد ماه 1398 مطابق با دفترچه راهنما، نسبت به ثبت نام، اقدام نمایند، تصریح کرد: متقاضیان،پس ازدانلود دفترچه ازسایت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران (http://teo.medu.ir/fa/)، نسبت به تکمیل و تأیید نمون برگ های اطلاعات فردی و امتیازبندی و جمع آوری مدارک و مستندات لازم اقدام و حداکثر تا تاریخ 18/03/1398 به صورت حضوری پرونده خود را به رابط آموزش از راه دور مستقر در اداره مناطق تحویل دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، با اشاره به اینکه دو برابر نیاز، از میان نفراتی که حائز امتیاز شده اند، به مرحله مصاحبه علمی و تخصصی دعوت خواهند شد، یادآور شد: آشنایی با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و زیر نظام‌های مربوطه، آشنایی با اقتصاد مدرسه و کار آفرینی و آشنایی با قانون تأسیس و اداره مراکز و مدارس غیر دولتی، از جمله محورهای اصلی این مصاحبه است.

صیدلو ،آشنایی با قانون رسیدگی به تخلفات اداری، آیین نامه‌های آموزشی دوره اول و دوم متوسط، آیین نامه اجرایی و دستور العمل مالی مدارس، آشنایی با اصول مدیریت آموزشی به ویژه مدیریت مدارس غیردولتی، آشنایی با قوانین و مقررات آموزش از راه دور و آشنایی با اصول آموزش الکترونیکی (سیستم مدیریت یادگیری ،تولید محتواهای آموزشی)، را از دیگر شرایط متقاضیان دانست .

اوخاطرنشان کرد: پس از مرحله مصاحبه و جمع بندی نهایی، امتیازات مشخص و برای افراد واجد شرایط با تأیید شورای نظارت استان، مجوز تأسیس صادر خواهد شد و مؤسسین می بایست قبل از شروع سال تحصیلی مقدمات راه اندازی مدارس را فراهم نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار