حاجی بابایی: اصلاح حقوق دانشجو معلمان ابلاغ شد

تهران (پانا) - رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلساعلام کرد که در پی پیگیری‌ها مبنی بر اعمال حداقل حقوق برای دانشجو معلمان، این دستورالعمل به وزارت آموزش وپرورش ابلاغ شد.

کد مطلب: ۹۱۷۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد
حاجی بابایی:  اصلاح حقوق دانشجو معلمان ابلاغ شد

به گزارش مهر، حمیدرضا حاجی بابایی اظهار داشت: به دنبال پیگیری‌های صورت گرفته از طریق سازمان امور استخدامی کشور و دیوان محاسبات و قائم مقام سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مبنی بر اعمال حداقل حقوق برای دانشجو معلمان، این دستورالعمل به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد.

وی در تبیین موضوع گفت: حداقل حقوق ۱۵,۶۳۰,۰۰۰ ریال است که با توجه به قوانین موجود دانشجو معلمان نیز مشمول این قانون می‌شوند.

رئیس فراکسیون فرهنگیان بیان داشت: وزارت آموزش و پرورش دانشجو معلمان را مشمول این قانون نمی‌دانست که با قوانین و ادله‌ای که ارائه شد مجاب شده و مقرر شد پس از استعلام از سازمان امور اداری و استخدامی کشور نسبت به صدور احکام دانشجو معلمان اقدام کند.

وی افزود: به دنبال اعلام موافقت وزارت آموزش و پرورش، برای تسریع در صدور احکام دانشجو معلمان موضوع را شخصاً از طریق سازمان امور اداری و استخدامی کشور پیگیری کردم که خوشبختانه امروز این حکم به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد.

حاجی بابایی تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش مکلف است بر اساس ابلاغیه سازمان امور استخدامی کشور در اسرع وقت نسبت به صدور احکام حقوقی دانشجو معلمان اقدام کند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار