شروع ثبت‌نام اینترنتی پایه اول دوره ابتدایی مدارس شاهد

تهران (پانا) - اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران از آغاز ثبت نام اینترنتی پایه اول ابتدایی و زمان ثبت نام دیگر مقاطع تحصیلی مدارس شاهد خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۷۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد
شروع ثبت‌نام اینترنتی پایه اول دوره ابتدایی  مدارس شاهد

اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران طی اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت‌نام اینترنتی پایه اول دوره ابتدایی مدارس شاهد در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: ثبت‌نام پایه اول ابتدایی آغاز شده و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت. بدیهی است گروه‌های ایثارگری متقاضی ثبت‌نام در مدارس شاهد می‌توانند تا پایان زمان ذکر شده نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند لذا به همه خانواده‌های دانش آموزان شاهد و سایر گروه‌های ایثارگری ورودی پایه اول در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ توصیه می‌شود تا قبل از پایان مهلت زمان مذکور به سامانه ثبت‌نام مدارس شاهد به آدرس http://www.saja.medu.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

ثبت‌نام پایه هفتم دوره اول متوسطه، اول تیرماه و پایه دهم دوره دوم متوسطه از پنجم تیرماه آغاز شده و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت. ثبت‌نام از دانش آموزان میان پایه نیز در مردادماه از طریق مدارس شاهد انجام می‌شود.
در پایان این اطلاعیه آمده است: تمام دفاتر و مناطق بنیاد شهید و امور ایثارگران در سراسر کشور آماده ارائه راهنمایی‌های لازم به خانواده‌های شاهد و ایثارگر در زمینه ثبت‌نام مدارس شاهد هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار