بازدید مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل از اردوگاه فرهنگی و تربیتی بعثت نمین

اردبیل (پانا) - به منظور بررسی میزان آمادگی پذیرش اردو و اقدامات صورت گرفته ، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل از اردوگاه بعثت شهرستان نمین بازدید نمود.

کد مطلب: ۹۱۷۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل از اردوگاه فرهنگی و تربیتی بعثت نمین

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل با ابراز خرسندی از اقدامات خوب صورت گرفته در آماده سازی اردوگاه اظهار امیدواری کرد با توسعه فضاهای اردوگاه ها در سراسر استان فضای پرورشی و اردویی استان به نقطه مطلوب برسد .

احمدناصری افزود : اردو، تمرین زندگی در شرایط متفاوت بوده و لذا سعی شود با برنامه ریزی متنوع آموزش های لازم در زمینه کسب مهارت های زندگی صورت گیرد واینگونه فضاها در غنی بخشی اوقات فراغت دانش آموزان و ممارست آنها برای تجربه شرایط متفاوت اثرگذار است .

در این بازدید انوش جعفری خانقاه مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین نیز با ارائه گزارش جامع از اقدامات صورت گرفته در زمینه ایجاد شرایط مطلوب برای پذیرش اردو درون استانی از ارسال نامه به نواحی و مناطق جهت جذب اردو گفت : اردوگاه بعثت نمین از 25 خردادماه آمادگی پذیرش اردوها را دارد و در زمینه اخذ انشعابات آب ، برق و ایجاد وسایل بازی و سرویس های بهداشتی اقدامات لازم را انجام داده است .

اردوگاه بعثت نمین در محل نمونه گردشگری جنگل فندقلو به متراژ 7 هکتار در یک فضای بدیع ، دلپذیر و کم نظیر واقع شده است که مطالعات تبدیل این اردوگاه به صورت اردوگاه ملی از سوی اداره کل نوسازی مدارس استان صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار