تخریب همدیگر در تبلیغات انتخاباتی، آرزوی دشمن است

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل گفت: خواسته دشمنان ما که نه اصلاح‌طلبان و نه اصولگرایان را قبول دارند، این است گروه ها و جناح های سیاسی در تبلیغات انتخاباتی همدیگر را تخریب کنند.

کد مطلب: ۹۱۷۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
تخریب همدیگر در تبلیغات انتخاباتی، آرزوی دشمن است

اکبر بهنام جو که در نشست با دبیران احزاب و گروه‌های سیاسی استان سخن می گفت، بر اخلاق مداری و پرهیز از بی تقوایی و بی انصافی در فعالیت‌های انتخاباتی تاکید کرد و افزود: تبلیغات انتخاباتی اگر با رعایت اخلاق و منطق و دور از سیاه‌نمایی ها و بی انصافی ها باشند، می توانند به ارائه راه کارهایی برای توسعه استان نیز منجر شوند .

استاندار اردبیل با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور و تنگناهای به وجود آمده اظهار کرد : در کنار شیطنت های دشمنان، نحوه و کیفیت مدیریت هم در به وجود آمدن برخی مشکلات اقتصادی موجود نقش داشته و بر این اساس، برای مرتفع کردن معضلات موجود باید با شتاب بیش تری حرکت کنیم .

او در بخش دیگری از سخنان خود حرکت‌های مثمر و قابل توجه انجام گرفته در بخش های صنعت و کشاورزی در استان از قبیل تکمیل کارخانه بزرگ کامیون سازی مشگین شهر ، فاز دوم آرتاویل تایر ، شبکه پایاب سد خداآفرین ، پتروشیمی نمین ، مجتمع زنجیره ای شیرالات گرمی، بهره برداری از ۳۰۰ هکتار مجتمع گلخانه مغان در آینده نزدیک ، تحول در وضعیت معیشتی نیروهای کشت و صنعت و دامپروری مغان و آغاز گزینش و به کارگیری ۵۰۰ نفر نیروی جدید در این شرکت در کنار برنامه ریزی برای رونق تولید و صادرات آن و اجرای بزرگ ترین پروژه های آبی کشور در استان را یادآور شد و تصریح کرد : همه این کارهای مهم به همت بخش خصوصی و با حمایت ها و تلاش های نمایندگان استان ، مدیران و همه دست اندرکاران محقق شده اند و امسال، سالی است که اقدامات آغاز شده در سنوات گذشته، به مرور نتیجه می دهند و کاندیداها نیز باید برنامه های خود را برای تسریع این حرکت ها اعلام کنند .

استاندار اردبیل با بیان این که پروژه راه آهن میانه - اردبیل سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید گفت : تداوم این پروژه به پارس آباد و اتصال به خط ریلی جمهوری آذربایجان با ارائه توجیه اقتصادی در مرحله تعیین نقشه است .

او اظهار کرد: از سال ۷۷ تا به امروز ۱۵۰ کیلومتر جاده چهار خطه در استان احداث شده و عملیات اجرایی ۶۰ کیلومتر دیگر در سال جاری آغاز می شود که این مقدار جاده چهار خطه، معادل یک سوم بیست سال گذشته است .

بهنام جو برنامه‌ریزی استانداری برای فعال‌سازی واحدهای تولیدی راکد به عنوان ظرفیت قابل توجه اشتغال و تولید استان در سال رونق تولید را تشریح کرد و از فعال سازی مجدد ۱۱۷ واحد جهاد کشاورزی در نقاط مختلف استان خبر داد .

او به سفر آتی رئیس جمهور به استان نیز اشاره کرد و گفت: اختصاص اعتبار به بخش صنعت استان از برکات این سفر خواهد بود .

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل نیز در این جلسه از فعالیت ۴۷ حزب به طور رسمی در استان خبر داد و گفت: اکثر احزاب فعال استان مجوزهای لازم را از ماده ۱۰ دریافت کرده اند .

بهروز ندایی افزود: خانه احزاب استان در آینده نزدیک راه اندازی می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار