مراسم تجلیل از داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان و فرهنگیان آذربایجان شرقی برگزار شد

پاشایی: اجرای برنامه های قرآنی پرمحتوا و با کیفیت اثرگذاری را افزایش می دهد

تبریز ( پانا ) - صبح امروز، داوران سی و هشتمین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی و چهارمین مسابقات قرآن فرهنگیان استان آذربایجان شرقی تجلیل شدند که مدیرکل آموزش و پرورش استان اثر گذاری برنامه های قرآنی را در اجرای پر محتوا، با کیفیت و با برنامه دانست.

کد مطلب: ۹۱۷۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تجلیل از داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان و فرهنگیان آذربایجان شرقی برگزار شد

جعفر پاشایی فعالیت در حوزه های قرآنی را در پوشش بخشی از کم کاری های حوزه های دیگر بسیار مهم دانست و با اشاره به ابزارهای و ادبیات گوناگون دشمن در نفوذ فرهنگی، گفت: فعالیت بی نظیر حوزه قرآن با نبود منابع کافی با مشارکت گرفتن از سایر نهادها قابل تقدیر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: حمایت های نماینده ولی فقیه در استان از چهره های قرآنی به روش جدید الگوی خوبی برای کشور معرفی کرده است و ما باید در همین راستا در صدد تشویق دانش آموزان به کارهای گروهی نیز باشیم.

وی میزان اثرگزاری فعالیت ها را زمانی دانست که اقدامات پرمغز، با کیفیت و با برنامه پیش برود و از مدیران مدارس ایجاد انگیزه و مسئولیت پذیری در ابعاد آموزشی و پرورشی را خواستار شد.

محمد صادق زاده در گزارشی از حضور بیش از 170 هزار دانش اموز و همکار فرهنگی از مرحله اموزشگاهی تا استانی مسابقات قرآن امسال خبر داد و افزود: در رویداد بی نظیری که امسال انجام گرفت 3900 اثر به دبیرخانه ارسال شده بود که 1200 دانش آموز و 200 فرهنگی به صورت حضوری مشارکت داشتند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با اشاره به قضاوت بیش از 80 داور برجسته استانی در رشته های مختلف این مسابقات، گفت: مسابقات امسال با سه رویکرد مدرسه محوری، فراگیری و جلب مشارکت سایر نهاد ها برگزار شد.

وی با بیان اینکه مسابقات دانش اموزی در 15 رشته و مسابقات فرهنگیان در 5 رشته به میزبانی شهرستان اسکو و ناحیه 4 تبریز برگزار شد، از مشارکت اداره اوقاف ، اداره ارشاد و فرمانداری تبریز و اسکو در اجرای این مسابقات خبر داد.

صادق زاده با اشاره به حمایت های نماینده ولی فقیه در استان و مدیرکل و معاون پرورشی گفت: کسب رتبه برتر فعالیت های قرآنی کشور، کسب رتبه برتر در اجرای طرح ملی حفظ جز 30 قرآن، رتبه برتر به صورت 3 سال پیاپی در اقامه نماز و رتبه اول ثبت نام مشارکت در حفظ جز 30 قران کریم نوید بخش شکوفایی حوزه قرآنی آموزش و پرورش استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار