وکیل‌مدافع بابک زنجانی:«زیبا حالت منفرد» با مظلوم‌نمایی منکر نقش خود در پرونده می‌شود

تهران (پانا) - وکیل‌مدافع بابک زنجانی با حضور در پنجمین جلسه رسیدگی به اتهامات جعبه سیاه پرونده بابک زنجانی گفت آقای منفرد با مظلوم نمایی می‌خواهد منکر نقش خود در پرونده شود.

کد مطلب: ۹۱۷۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
وکیل‌مدافع بابک زنجانی:«زیبا حالت منفرد» با مظلوم‌نمایی منکر نقش خود در پرونده می‌شود

به گزارش ایسنا، در ابتدای پنجمین جلسه رسیدگی به اتهامات «علیرضا زیبا حالت منفردـ» معروف به جعبه سیاه پرونده بابک زنجانی که به ریاست قاضی صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد، ریاست دادگاه از کوهپایه زاده وکیل بابک زنجانی خواست که در جایگاه حاضر شود و توضیحاتی را درباره صحبت‌های متهم مطرح شده در جلسات قبلی، ارائه کند.

رسول کوهپایه‌زاده با حضور در جایگاه اظهار کرد: موکلم (بابک زنجانی) از طریق تلفن و ایمیل با آقای زیبا حالت منفرد در تماس بوده و مسئولیت مستقیم انتقال، انبارداری و فروش نفت بر عهده آقای منفرد بوده است.

وی افزود: آقای منفرد با مظلوم‌نمایی می‌خواهد این نقش را منکر شود. در شرکت ایزو نقش آقای منفرد مهم و اساسی و تعیین کننده بوده است.

کوهپایه زاده گفت: آقای منفرد تمام سهام شرکت را با جعل اسناد به نام خود و به نام حسابدار خود منتقل کرده و تغییر می‌دهند که مدارک آن را به دادگاه ارائه می‌کنم.

وی گفت: موکل من ۶ سال است در زندان بسر می‌برد و عبرت گرفته است. دفاعیات امروز ما نافی رای قطعی شعبه صادره نیست و ما در مقابل رای صادره دادگاه تسلیم هستیم و آقای بابک زنجانی بدهکار هستند و تا ریال آخر بدهی خود را باید پرداخت کنند.

کوهپایه‌زاده در ادامه به ارتباط بین زیبا حالت منفرد با فردی به نام فرزاد بازرگان مسئول امور بین‌الملل شرکت نیکو وابسته به شرکت ملی نفت ایران اشاره کرد و گفت: وقتی متهم بازداشت می‌شود شرکت نیکو با کلیدی ترین و اصلی‌ترین مدیر مرتبط با آقای بابک زنجانی، یعنی آقای منفرد ارتباط برقرار می‌کند و پس از اینکه آقای بابک زنجانی در زندان بسر می‌بردند همکاری آقای منفرد و بازرگان ادامه داشته و با هم در ارتباط بودند.

وی افزود: اینکه نقش آقای بازرگان چیست را باید دادگاه کشف کند.

ادامه دارد...

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار