پایان مسابقات فوتسال دانشجویی با معرفی تیم های برتر

اصفهان (پانا) - رقابت های فوتسال دانشجویی آقایان در جام مولای عرشیان با حضور 15 تیم برگزار و تیم های برتر مشخص شدند.

کد مطلب: ۹۱۷۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
پایان مسابقات فوتسال دانشجویی با معرفی تیم های برتر

مسابقات فوتسال دانشجویی از سوی معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری اداره تربیت بدنی دانشگاه اصفهان برگزار شد.
این رقابت ها در دانشگاه اصفهان و با حضور 240 ورزشکار در قالب 15 تیم طی دو هفته برگزار شد که در پایان تیم های برتر مشخص و به آنها مدال و کاپ قهرمانی اهدا شد.
رییس اداره تربیت بدنی دانشگاه اصفهان در خصوص برگزاری این مسابقات اظهار داشت: به منظور اینکه بتوانیم به اوقات فراغت دانشجوها با کیفیت بالا بپردازیم، این مسابقات را برنامه ریزی کردیم و طی جلساتی که با معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان داشتیم به این نتیجه رسیدیم که می توانیم این مسابقات را با کیفیت بهتر برگزار کنیم.
مهدی رافعی ادامه داد: با هماهنگی های انجام شده حدوداً 15 تیم از دانشجویان دانشگاه اصفهان در این مسابقات شرکت کردند که در طول دو هفته به رقابت پرداختند و در نهایت تیم های برتر مشخص شدند.
وی گفت: هدف ما از برگزاری این دوره مسابقات، توسعه سطح فرهنگ ورزش و سلامت افرادی که بیشتر در خوابگاه ها زندگی می کنند بود که با برگزاری سطح بسیار خوب مسابقات به تمام اهدافی که در این زمینه داشتیم دست پیدا کردیم.
پیشکسوت فوتبال و کارشناس ارشد تربیت بدنی دانشگاه اصفهان نیز در مورد این مسابقات توضیح داد: برگزاری مسابقات فوتسال دانشجویی در دانشگاه اصفهان از سابقه بالایی برخوردار است اما بخاطر اینکه سال های گذشته ماه مبارک رمضان در تابستان و ایام تعطیل دانشگاه بود، با وقفه روبرو شد.
مجتبی توتونی ادامه داد: بعد از چند سال دوباره این فرصت پیش آمد که بتوانیم چنین مسابقاتی را برگزار کنیم که با شرکت 15 تیم با کیفیت قابل قبولی آغاز شد که حتی چند بازیکن مطرح در سطح کشور نیز در این رقابت ها حضور داشتند که این امر به بالا بردن کیفیت بازی ها کمک کرد.
وی بیان داشت: این مسابقات در رده سنی خاصی برگزار نشد بخاطر اینکه ورزشکاران دانشجو و در یک رده سنی خاص هستند و تیم های حاضر در مسابقات را در یک جدول دو حذفی قرار دادیم که بعد انجام 28 مسابقه تیم های برتر مشخص شدند.
در پایان تیم های فنی مهندسی، تربیت بدنی و اقتصاد به ترتیب توانستند مقام های اول تا سوم را کسب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار