کوچه‌های بدون نام قم به نام شهدا مزین می‌شود

قم (پانا)- رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه با درخواست خانواده‌ها و هم‌رزمان شهدا کوچه‌های بدون نام به نام شهدا مزین می‌شود، گفت: به هر میزانی که ما برای شهدا کار و تلاش کنیم بازهم کم است.

کد مطلب: ۹۱۷۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد
کوچه‌های بدون نام قم به نام شهدا مزین می‌شود

حسن مالکی‌نژاد شب گذشته در آیین نامگذاری تقاطع غیرهمسطح رزمندگان اسلام که در تقاطع بلوارهای عمار یاسر و شهدای ۱۵ خرداد برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر عنوان کرد: گرامیداشت مناسبت‌های ملی به ویژه بزرگداشت مناسبت‌های مرتبط با دفاع مقدس از اهمیت بسیاری برخودار است چراکه موجب ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و یادآوری رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه نام شهدا باید زینت بخش معابر شهری باشد، تصریح کرد: شورای اسلامی شهر قم نسبت به این موضوع اهتمام جدی داشته و از نام‌گذاری معابر شهری به نام شهدا استقبال می‌کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه با درخواست خانواده‌ها و هم‌رزمان شهدا کوچه‌های بدون نام به نام شهدا مزین می‌شود، تصریح کرد: شهدا روزی جان و همه دارایی خود را برای آسایش و اقتدار مردم و نظام اسلامی فدا کرده‌اند و به هر میزانی که ما برای آن‌ها کار و تلاش کنیم بازهم کم است.

وی خاطرنشان کرد: ما باید به بهانه‌های مختلف به دنبال زنده نگه داشتن یاد و خاطره رزمندگان دفاع مقدس باشیم که نامگذاری معابر یکی از بهانه‌ها مهم و تاثیرگذار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار