با حضور یگان های نیروهای مسلح؛

آیین گرامیداشت «هفته مقاومت و پیروزی» در قم برگزار شد

قم (پانا) - آیین گرامیداشت «هفته مقاومت و پیروزی» ظهر امروز با حضور فرماندهان رده های نیروهای مسلح و مسئولان استانی در حسینیه ثارالله ستاد سپاه استان قم برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۷۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
آیین گرامیداشت «هفته مقاومت و پیروزی» در قم برگزار شد

آیین گرامیداشت «هفته مقاومت و پیروزی» و سی و هفتمین سالروز آزادسازی خرمشهر، همزمان با روز مقاومت «دزفول» با حضور «سیدمحمدرضا هاشمی» معاون سیاسی امنیتی استانداری قم، سردار «عبدالرضا آقاخانی» فرمانده انتظامی استان، سرهنگ شمسعلی اسدی فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) و ارشد آجا در قم و تنی چند از فرماندهان بسیج و مسئولان دستگاه های اجرایی استان قم و پیشکسوتان حاضر در عملیات بیت المقدس برگزار شد.

در این مراسم، سردار «سیدمحمد تقی شاهچراغی» فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) طی سخنانی به تبیین اهمیت فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس و ضرورت بازخوانی ارزش های این گنجینه گرانقدر تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین «مجتبی ذوالنوری» نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و رییس کنگره شهدای روحانی کشور نیز در سخنانی مبسوطی به تشریح وضعیت امروز منطقه و کشور پرداخت.

در مراسم گرامیداشت هفته مقاومت و پیروزی از سه پیشکسوت حاضر درعملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر به نام های ابراهیم صادقی جانباز 25 درصد ارتش با مدت 2801 روز معادل 7 سال و هشت ماه و 2 روز حضور در جبهه و فرمانده گروهان لشکر 21 حمزه در عملیات بیت المقدس، محمد مسکری بسیجی و معاون گردان در عملیات بیت المقدس و عقیل دستجانی پاسدار جانباز 50 درصد و فرمانده دسته در این عملیات، با اهداء هدایایی تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار