فرم لباس مدارس موجب می‌شود شئونات خانواده‌ها، تبیین فرهنگ اسلامی و ایرانی و تساوی غنی و فقیر رعایت شود

فریمان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش فریمان دراولین جلسه کارگروه پوشاک مدارس بیان کردند: فرم لباس مدارس موجب می شود شئونات خانواده ها ، تبیین فرهنگ اسلامی و ایرانی و تساوی غنی و فقیر رعایت شود.

کد مطلب: ۹۱۷۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
فرم لباس مدارس موجب می‌شود شئونات خانواده‌ها، تبیین فرهنگ اسلامی  و ایرانی و تساوی غنی و فقیر رعایت شود

جلسه هماهنگی پوشاک مدارس فریمان با حضور مدیر آموزش و پرورش ، معاونین پشتیبانی و پرورشی ، نماینده اداره صنعت و معدن ، روسای صنف خیاطان خانم و آقا و کارشناسان کارگروه در روز شنبه 3 اردیبهشت در دفتر مدیریت اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

در این جلسه احمد برزخی فریمانی مدیر آموزش و پرورش فریمان ضمن تبریک آزاد ساز ی خرمشهر و تسلیت ایام عزاداری در خصوص علت واگذاری پوشاک مدارس به آموزش و پروش عنوان داشتند که چون پوشاک از نظر تربیتی ، روانشناسی و اقتصادی دانش آموز و خانواده اش را تحت تاثیر قرار می دهد نیاز است آموزش و پرورش این کار را برعهد ه گیرد فرم لباس مدارس موجب می شود شئونات خانواده ها، تبیین فرهنگ اسلامی و ایرانی و تساوی غنی و فقیر رعایت شود.هدف این است تا لباس فرم با کمترین هزینه و بیشترین کیفیت مورد استفاده دانش آموز قرار گیرد.

در ادامه مرتضی کسبی فریمانی معاون پرورشی و رئیس سازمان دانش آموزی فریمان اعلام کردند که از امسال قرارداد پوشاک مدارس بر عهده سازمان دانش آموزی است تا مانند سایر کارها با نظم و اقتدار این کار انجام شود. ضمن تشکر از حضور نماینده صنعت و معدن و روسای صنف خیاطان از آنها خواسته شد تا لیستی از تولید کنندگان که صلاحیت انجام کار را دارا می باشند ظرف چند روز آینده به سازمان دانش اموزی تحویل دهند تا جلسات و قراردادهای لازم با تولیدکنندگان و مدارس صورت گیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار