معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان:

زمینه سازی برای تحقق زیر نظام های سند تحول بنیادین در دستور کار قرار دارد

ارومیه (پانا) - معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان گفت: زمینه سازی علمی و عملی برای اجرای بهینه برنامه های مرتبط با زیر نظام های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در سال 98 یکی از مهم ترین برنامه ها خواهد بود.

کد مطلب: ۹۱۷۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
زمینه سازی برای تحقق زیر نظام های سند تحول بنیادین در دستور کار قرار دارد

اولین جلسه شورای بررسی محتوای آموزشی و پرورشی در سال 98 در محل دفتر معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل برگزار شد.

بهزاد باقرزاده، معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان در این جلسه اظهار داشت: کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی، پرورشی و پژوهشی این اداره کل در جهت اسناد بالادستی و به خصوص در ارتباط با برنامه های مرتبط با زیر نظام های سند تحول بنیادین خواهد بود.

وی افزود: زمینه سازی علمی و عملی برای اجرای بهینه برنامه های مرتبط با زیر نظام های سند تحول بنیادین و به ویژه اجرای مناسب برنامه های درسی در تمام پایه های تحصیلی در سال 98 یکی از مهم ترین برنامه ها خواهد بود.

باقرزاده ادامه داد: برای این منظور، کلیه فعالیت های پیش بینی شده در سال 98، با هماهنگی تمامی معاونت ها در ارتباط با برنامه های مرتبط با زیر نظام ها تدوین و پیگیری خواهد شد؛ برای این منظور تشکیل جلسات همفکری و تعامل گسترده بین بخش های مختلف اداره کل در اولویت قرار دارد.

گفتنی است در این جلسه، به بررسی درخواست های آموزشی و پژوهشی واصله به این معاونت اقدام شد و نیز با برگزاری چندین کارگاه آموزشی _توجیهی در مناطق و نواحی آموزشی منتخب مؤافقت گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار