معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی :

بیش از 60 هزار نفر در طرح ملی حفظ جزء سی ثبت نام کردند

بجنورد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی از ثبت نام بیش از 60 هزار نفر از دانش آموزان و فرهنگیان استان در طرح ملی حفظ جزء سی قرآن کریم خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۷۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 60 هزار نفر در طرح ملی حفظ جزء سی ثبت نام کردند

علی شورزاده در جلسه کمیسیون آموزش عمومی قرآن کریم از ثبت نام بیش از 60 هزار نفر از دانش آموزان و فرهنگیان استان در طرح ملی حفظ جزء سی قرآن کریم خبر داد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی در این جلسه ضمن گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر و همچنین لیالی قدر گفت : ما درقبال قرآن یک وظیفه شرعی و یک وظیفه قانونی داریم و بر حسب این دو وظیفه تمام تلاش همت خود را برای تمهید اسباب و مقدمات اموزش عمومی قرآن و بویژه طرح ملی حفظ جزء سی معطوف کرده ایم .

وی تصریح کرد : پر واضح است که مهمترین راه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه و بخصوص نوجوانان و جوانان ، ترویج و تعمیق فرهنگ قرآن و و اهل بیت در سطح مدارس و جامعه است .

شورزاده در ادامه به بیان گزارشی از اقدامات آموزش و پرورش در زمینه اجرای نهضت ملی حفظ جزء سی قرآن کریم پرداخت و گفت : در حال حاضر بیش از 60 هزار نفر از فرهنگیان و دانش آموزان در سامانه همگام در طرح ملی حفظ جزء سی ثبت نام کرده اند که پس از برگزاری آزمون و ارزیابی ، تعدادی به عنوان برگزیده معرفی و از آنها تقدیر و تجلیل خواهد شد.ه جاری مبلغ 150 میلیون ریال به دارالقرآن های استان اختصاص داده شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار