عضو شورای شهر ارومیه دلایل توقف احداث پروژه یادمان شهید باکری را تشریح کرد

ارومیه (پانا) - عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: به سبب اجرای عملیات ساخت فاز دوم کمربندی این شهر، احداث پروژه یادمان شهید باکری با وقفه‌ مواجه شد.

کد مطلب: ۹۱۷۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
عضو شورای شهر ارومیه دلایل توقف احداث پروژه یادمان شهید باکری را تشریح کرد

رسول اصغرزاده عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با تشریح دلایل توقف عملیات اجرایی یادمان شهید باکری این شهر اظهار داشت: در قسمتی از این منطقه عملیات اجرای یادمان و فاز دوم کمربندی با هم تلاقی داشتند که باید تقاطع کمربندی احداث می‌شد و به همین سبب کار‌های اجرایی یادمان تا مدتی با وقفه مواجه شد.

وی افزود: بعد از اتمام کار‌های اجرایی فاز دوم کمربندی بلافاصله عملیات احداث و تکمیل یادمان شهید باکری شروع می‌شود و در این ارتباط ساخت کمربندی با سرعت بیشتری در حال انجام است.

اصغرزاده گفت: به سبب شرایط اقتصادی که برای مجموعه‌های دولتی به وجود آمد شهرداری ارومیه ساخت یادمان شهید باکری را بر عهده گرفت و از سال ۹۶ تمامی هزینه‌های این یادمان بر عهده شهرداری این شهر است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: مجموعه یادمان شهید باکری ترویج ایثار و شهادت در این شهر ساخته شد تا کاروان راهیان نور که به این شهر سفر می‌کنند از آن بازدید کنند.

وی تصریح کرد: این پروژه در یک برنامه ۴ سال تنظیم شده است و در واقع به عنوان یک پارک نیست و در آن تالار فرهنگی، موزه و چندین بنای دیگر ساخته می‌شود و سعی شهرداری ارومیه بر این است تا مردمی که در اطراف این یادمان زندگی می‌کنند بتوانند از این پروژه برای خود ایجاد اشتغال و درآمدزایی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار