اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشارخون در شهرستان ملارد

ملارد(پانا) - فرماندار شهرستان ملارد گفت: در اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشار خون، نود هزار نفر از مردم بالای سی سال شهرستان ملارد زیرپوشش اندازه‌گیری و کنترل فشارخون قرار می‌گیرند.

کد مطلب: ۹۱۷۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشارخون در شهرستان ملارد

توکلی کجانی در سخنانی با تاکید بر نقش مهم کنترل فشارخون در بهبود سلامتی اظهار داشت: عامل مهم و اصلی مرگ و میر قلبی و عروقی به سبب کنترل نشدن فشار خون است که در این راستا برای بهبود سلامتی این مهم باید در دستور کار اعضای کارگروه سلامت شهرستان قراردارد.

او با بیان اینکه دوازده پایگاه سلامت ثابت، یک دستگاه اتوبوس سیار بعلاوه مراکز بهداشتی دولتی و خصوصی اندازه‌گیری و ثبت فشار خون را رایگان انجام می‌دهند خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود در اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشار خون بالا بتوانیم، وضعیت حدود نود هزار نفر از افراد بالای سی سال شهرستان را مورد بررسی قرار دهیم و وضعیت سلامتی قلبی و عروقی آنان مشخص کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد با بیان اینکه این خدمات با همراهی و همکاری همه سازمان‌ها، ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان انجام می‌شود گفت: هشتاد نفر از اعضای داوطلب از ادارات و نهاد های این شهرستان در این طرح مشارکت خواهند داشت و برنامه ریزی های لازم برای هرچه بهتر برگزار شدن این طرح اندیشیده شده است.

/خبرنگار:مرتضی صفرنژاد/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار