در گفت‌وگو با پانا

امیدواری بزرگ افشین داوری به لیگ ملت‌ها: وضعیت تیم ملی والیبال بهتر از سال قبل شده است

مردم به سامانه ۳۰۶۰ پول داده‌اند اما هنوز همراه اول حق والیبال ایران را پرداخت نکرده است

تهران (پانا) – سرپرست فدراسیون والیبال از آمادگی بالای تیم ملی والیبال برای حضور در لیگ ملت‌های والیبال 2019 خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۷۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
امیدواری بزرگ افشین داوری به لیگ ملت‌ها: وضعیت تیم ملی والیبال بهتر از سال قبل شده است

افشین داوری در گفت‌وگو با پانا درباره وضع تیم ملی والیبال ایران پیش از آغاز لیگ ملت‌ها گفت: خوشبختانه شرایط خیلی خوب است و ملی پوشان در این مدت تمرینات خوبی داشتند.لیگ ملت‌ها فرصت خوبی است تا تیم برای کسب سهمیه المپیک آماده شود. وضع نسبت به سال گذشته خیلی متفاوت است، ملی پوشان ما با توجه به لژیونر شدن تجربه کافی دارند. از طرفی انگیزه بالایی هم دارند و این موضوع می‌تواند در موفقیت آن‌ها کمک کند.

وی ادامه داد: بیشتر تیم‌های شرکت کننده به خاطر لیگ‌های اروپایی برای این مسابقات تمرینات خود را دیرتر شروع کردند و به همین خاطر ما می‌توانیم امتیاز خوبی نسبت به آن‌ها داشته باشیم.

داوری درباره دو مرحله‌ای شدن مسابقات کسب سهمیه المپیک 2020 گفت: درست است که کسب سهمیه المپیک در دو مرحله یک امتیاز ویژه است اما نمی‌توانیم بگوییم کار آسانی برای کسب سهمیه داریم چون همه تیم‌ها به دنبال سهمیه المپیک هستند. تیمی مثل چین سرمایه‌گذاری زیادی انجام داده تا بتواند راهی المپیک شود بنابراین نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم.

سرپرست فدراسیون والیبال تأکید کرد: ما همه امکانات را برای ملی پوشان در نظر گرفتیم تا با آمادگی کامل به این مسابقات اعزام شوند و بتوانند نتیجه خوبی بگیرند. در خصوص بازی تدارکاتی هم من بارها گفتم که مربوط به کادر فنی بود، فدراسیون آنچه در حیطه وظایفش بود به خوبی انجام داد، نمونه آن هم اعزام ملی پوشان به دبی برای اخذ ویزا بود، در حالی که پیش از این سفارت آمریکا اعلام کرده بود ملی‌پوشان در سه نوبت و به صورت ده تایی به دبی بروند، ما با آن‌ها صحبت کردیم و قرار بر این شد که همه ملی پوشان در یک زمان به دبی بروند و کار ویزا را انجام بدهند.

وی با ابراز امیدواری از نتیجه‌گیری تیم ملی در لیگ ملت‌ها، در واکنش به شایعه اختلاف نظر بین سرمربی‌های تیم ملی بزرگسالان و جوانان بر سر برخی بازیکن‌های مشترک دو تیم گفت: هیچ اختلافی بین این دو سرمربی نیست و در حال تعامل با یکدیگر هستند.

سرپرست فدراسیون والیبال در پایان درباره مطالبات فدراسیون والیبال از یکی از اپراتورهای تلفن همراه گفت: ما همچنان درگیر این موضوع هستیم. متأسفانه این مطالبات هنوز پرداخت نشده در حالی که این پول حق والیبال ایران است، مردم در سامانه 3060 پول پرداخت کردند و همچنان هم حضور دارند اما این اپراتور فعلا حق والیبال را نداده است. به گفته مسئولان، این اپراتور یک بدهی میلیاردی به فدراسیون والیبال دارند. من خیلی پیگیر این موضوع بودم و حتی با وزیر ارتباطات هم در این خصوص صحبت کردم، امسال سال منتهی به المپیک است و ما برای برنامه‌های خودمان به پول نیاز داریم و اگر غیر از این زمان این مطالبات به دست ما برسد دیگر فایده‌ای ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار