برگزاری جلسه ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزی دررباط‌کریم

رباط‌کریم‌(‌پانا‌)-‌ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزی با حضور نمایندگان ارگان‌های مختلف وبه میزبانی واحد فعالیت‌های اردویی و فوق‌برنامه اداره آموزش‌و‌پرورش شهرستان رباط‌کریم جهت همفکری و غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و نوجوانان در تابستان 98برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۷۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزی دررباط‌کریم

در این جلسه، حمید مجد آرا دبیر ستاد با ارائه گزارشی از عملکرد ستاد در سال گذشته گفت‌:‌ در سال گذشته اردوها و کلاس‌های آموزشی فرهنگی و هنری در زمینه‌های مختلف را با هزینه اندک برگزار کردیم و برای دانش‌آموزانی که در معرض آسیب‌های اجتماعی هستند اردوی سینما و کلاس‌های آموزش مهارت‌های اجتماعی تدارک دیده بودیم که به صورت کاملا رایگان برگزار شد.

او ادامه داد‌:‌ امسال برای ایام تابستان از سوی اداره کل آموزش‌و‌پرورش استان تهران سهمیه اردو درنظر گرفته شده که تعدادی از دانش‌آموزان شهرستان به اردوی یک روزه باغ‌موزه دفاع مقدس و اردوگاه شهید منتظری شهریار اعزام خواهند شد.

مجدآرا افزود‌:‌ مهمترین دغدغه ما در اعزام دانش‌آموزان به اردو‌،‌آرامش و امنیت کامل آنهاست و مهمترین مشکل ما درحال حاظر مشکل حمل‌و‌نقل است که باکمک شهرداری‌و‌فرمانداری این مسئله حل خواهد شد.

کارشناس مسئول فعالیت‌های اردویی و فوق‌برنامه آموزش و پرورش رباط کریم خاطرنشان کرد‌:‌ با غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان می‌توان از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کرد که امسال با همت‌و‌ همکاری تمامی ارگان‌های شهرستان و همچنین با استفاده بهینه از ظرفیت‌های شهرستان از بسیاری از مشکلات اخلاقی‌و‌ اجتماعی دانش‌آموزان جلوگیری کرده و اوقات مفرحی را برایشان فراهم خواهیم کرد.

/خبرنگار‌:‌کوثر ذاکرمقدس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار