سری آ؛ غول‌های ایتالیا اروپایی شدند

تهران (پانا) –در آخرین دیدارهای فصل 2019 - 2018 سری آ اینترمیلان توانست با پیروزی خانگی جواز حضور در لیگ قهرمانان را بدست آورد.

کد مطلب: ۹۱۷۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
سری آ؛ غول‌های ایتالیا اروپایی شدند

هفته سی و هشتم و پایانی سری آ با برگزاری 6 بازی به پایان رسید تا پرونده این فصل به صورت رسمی بسته شود.

در جدال‌های بالای جدول که برای کسب سهمیه مهم بود، در مهم‌ترین بازی اینتر میلان در جوزپه مه‌آتزا مقابل تیم پایین جدولی امپولی به پیروزی 3 بر یک رسید، نتیجه‌ای که امپولی را به سری بی فرستاد.

آتالانتا دیگر تیم مدعی کسب سهمیه در دیدار با ساسولو با همین نتیجه برنده شد.

آ.ث.میلان در خانه‌ی اسپال با برد 3 بر 2 زمین را ترک کرد.

رم هم در المپیکو مقابل پارما به پیروزی 2 بر یک دست یافت.

اما در دیداری که برای انتهای جدول و تعیین سومین تیم سقوط کرده به سری بی مهم بود، جنوا که بیشترین خطر را احساس می‌کرد به فلورانس رفت و در دیدار با فیورنتینا به تساوی بدون گل رسید تا در سری آ بماند.

در دیگر بازی همزمان، کالیاری در جدال با اودینزه تن به شکست 2 بر یک داد.

بدین ترتیب و با نتایج هفته پایانی، یوونتوس که قهرمانی‌اش از هفته‌ها قبل مسجل شده بود همراه با تیم‌های ناپولی، آتالانتا و اینترمیلان جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد. این تیم‌ها به صورت مستقیم وارد مرحله گروهی خواهند شد.

لاتزیو هم به لطف قهرمانی در کوپا ایتالیا جواز حضور در لیگ اروپا را پیدا کرد و همراه با آ.ث.میلان به مرحله گروهی این رقابت‌ها رفت. آ.اس.رم هم به عنوان آخرین سهمیه ایتالیا از دور دوم پلی آف وارد رقابت‌ها می‌شود.

در انتهای جدول هم سه تیم امپولی، فروزینه و کیه‌وو به سری بی سقوط کردند. تا به اینجای کار صعود تیم‌های برشا و لچه به فصل آینده سری آ قطعی شده و سومین تیم هفته آینده معرفی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار