لایحه سامان‌دهی سهام عدالت بررسی شد

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی از بررسی لایحه سهام عدالت خبر داد و گفت که روش کلی آزادسازی سهام عدالت و واگذاری آن تصویب شده بود اما جزییات و مسیر آن با اما و اگرهایی همراه است.

کد مطلب: ۹۱۷۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
لایحه سامان‌دهی سهام عدالت بررسی شد

به گزارش خانه ملت، حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان درباره نشست روز شنبه کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی یادآورشد: سازمان بورس، سازمان خصوصی‌سازی، مرکز پژوهش‌ها و اعضای کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی نظرات متفاوتی درباره روش واگذاری سهام عدالت داشتند.

وی با بیان اینکه برای واگذاری سهام عدالت باید هماهنگی‌هایی میان وزارت اقتصاد و داراریی و سازمان بورس برقرار شود، افزود: برای تحقق و اجرایی شدن این لایحه سازمان بورس، سازمان خصوصی‌سازی و بانک مرکزی باید با یکدیگر برای استفاده از اتاق تسویه میان بانک‌ها به تعامل برسند.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی گفت: زمانبندی آزادسازی سهام عدالت و روش اجرای آن مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد؛ این موضوع به صورت آئین نامه به شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی ارجاع شود.

فولادگر ادامه داد: برای تعیین تکلیف شرکت‌های استانی و کانون سهام عدالت شهرستان‌ها، نظرات مختلفی مطرح شد.

وی توضیح داد: گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس آماده شده و به صحن علنی ارائه می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار