عملیات بیت المقدس، تمام معادلات نظامی جهان را بر هم زد

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در مراسمی که بمناسبت سوم خرداد و "آزاد سازی خرمشهر" در نماز خانه اداره کل برگزار شد، گفت: دفاع مقدس و عملیات بیت المقدس چهره مردمی داشت و ایثار و فداکاری رزمندگان باعث شد تا در این عملیات تمامی معادلات نظامی برهم بخورد.

کد مطلب: ۹۱۷۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
عملیات بیت المقدس، تمام معادلات نظامی جهان را بر هم زد

احمد ناصری در این مراسم با عنوان اینکه شرق و غرب و تعدادی از کشورهای منطقه در دورانی که ایران به تازگی از سلطه شاهنشاهی آزاد شده بود، دست به دست هم دادند تا با خیال خام خود و با به راه انداختن جنگ تحمیلی بتوانند تاثیر انقلاب را در منطقه کمرنگ نمایند.

او با اشاره به مقاومت ملت ایران در عرصه های مختلف انقلاب تصریح کرد: ملت ایران برای تحقق اهداف انقلاب در عرصه های مختلف به خصوص در 8 سال دفاع مقدس از جان و مال خود گذشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه با عنوان اینکه در ابتدای تهاجم نیروهای بعثی، نیروهای دفاعی در ایران منسجم نبودند، گفت: تنها در سایه رشادت ها و شجاعت های مردم و رزمندگان بود که رفته رفته روند جنگ تغییر پیدا کرد و شاهد پیروزی های رزمندگان در عملیات های مختلف شدیم.

به گفته ناصری، عملیات های مختلفی از جمله فتح المبین در دشت عباس زمینه را برای اجرای عملیات بزرگی همچون بیت المقدس و آزاد سازی خاک ایران از دست بعثی های عراق شد.

او با عنوان اینکه عملیا ت بیت المقدس یکی از کلیدی ترین عملیات های دفاع مقدس بود، خاطر نشان ساخت: در بیان حساسیت و عظمت این عملیات همین بس که 19 هزار عراقی به اسارت نیروهای ایرانی در آمدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایثار، فداکاری نبوغ فرماندهان ایرانی، روحیه شهادت طلبی و عشق به امام راحل را از جمله ویژگی های عملیات بیت المقدس نام برد و اظهار داشت: آنچه که امروز باعث شده است دشمنان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هراس داشته باشند و این نهاد مردمی را تحریم کنند، حضور پررنگ این نهاد در دفاع مقدس بود که قدر ت عمل را بدست گرفته بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار