در مراسم سالروز فتح تاریخی خرمشهر مطرح شد:

آزاد سازی خرمشهر نماد ایستادگی و استقامت در برابر مستکبران است

گرگان ( پانا ) - در مراسم سالروز فتح تاریخی خرمشهر مطرح شد که آزاد سازی خرمشهر نماد ایستادگی و استقامت در برابر مستکبران است.

کد مطلب: ۹۱۷۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
آزاد سازی خرمشهر نماد ایستادگی و استقامت در برابر مستکبران است

امروز پنج شنبه 2 خردادماه 98 به مناسبت فرا رسیدن سالروز فتح تاریخی خرمشهر، مراسمی با حضور کارکنان اداره کل آموزش و پرورش گلستان در نماز خانه این اداره تشکیل شد.

سرهنگ نصرتی نماینده ولی فقیه در امور هماهنگی بسج فرهنگیان گلستان در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: آزادسازی خرمشهر برای ملت بزرگ ایران نماد مقاومت، شجاعت و استقامت در برابر مستکبران، بیگانگان و اهریمنان است.

وی افزود: آزادی خرمشهر نتیجه وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح کشور، ارتش، سپاه و بهره‌گیری از ظرفیت‌های عظیم نیروهای بسیج بود، که باعث شد تمامی معادلات، باورها و ذهنیت‌هائی را که در مورد توانایی و قابلیت‌های نظام جمهوری اسلامی وجود داشت تغییر داده و نصرت‌الهی را نصیب این ملت کند.

بیان خاطرات دوران جبهه و جنگ توسط یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس و نیز تجلیل از چند رزمنده این دوران پر افتخار، از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

شایان ذکر است، پس از این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش گلستان به اتفاق جمعی از کارکنان این اداره کل با حضور در امام زاده عبدالله گرگان، ضمن عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدا و نیز نثار گل و قرائت فاتحه، به مقام شهدای والامقام ادای احترام کرده و با آرمان های آنان تجدید میثاق کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار