پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

کرج (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، روز مقاومت و پیروزی پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۹۱۷۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز  به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

در متن این پیام سالار قاسمی آمده است:

سوم خرداد ماه، یادآور رویدادهای بزرگ تاریخی ایران زمین و یادماندنی ترین حماسه های شورآفرینی است که مردم قهرمان و مقاوم خرمشهر همدوش و همرزم با دلیرمردان دشمن ستیز ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تاریخ پرافتخار این سرزمین رقم زدند.

در چنین روز پرفروغی، خرمشهر که پس از ۳۵ روز پایداری و از خودگذشتگی، به اشغال دشمن متجاوز در آمده بود، سرانجام با خلق حماسه های جاودانه و جانفشانی های فراموش ناشدنی رزمندگان غیور اسلام آزاد شد تا بدین سان اقتدار اراده ملی و دینی در نبرد با دشمن متجاوز و اشغالگر در آیینه تاریخ بازنمایی شود و جهانیان بدانند و ایمان بیاورند که عصرکشورگشایی، استیلاجویی و غلبه بر ملت های جهان به پایان رسیده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر، این روز خاطره انگیز و غرور آفرین را به ملت بزرگ ایران به ویژه مردم شهیدپرور استان البرز، رزمندگان، جانبازان آزادگان سرافراز و خانواده معظم شهدا و دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیق روزافزون همه ملت ایران را از پیشگاه خداوند بزرگ آرزومندم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار