مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی: مردم از گرانفروشان شکر نخرند

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی با تاکید براینکه میزان مناسبی از شکر در چرخه توزیع قرار گرفته است به مردم توصیه کرد از خرید شکر گران خودداری کنند.

کد مطلب: ۹۱۷۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی: مردم از گرانفروشان شکر نخرند

یزدان سیف در نشستی خبری گفت:‌ قیمت خرده‌فروشی شکر در میادین تره‌بار 3 هزار و 400 تومان است و این نرخ در واحدهای خرده‌فروشی 3 هزار و 500 تومان تعیین شده است. برای واحدهای صنف و صنعت نیز عرضه شکر با نرخ 3 هزار و 400 تومان است.

وی درباره تخلف برخی از فروشگاه‌ها و فروش شکر با نرخ 11 هزار و 500 تومان برای بسته‌های 900 گرمی گفت: شکر بسته‌بندی براساس نوع بسته‌بندی برای بسته‌های 900 گرمی حدود 4 هزار و 200 تومان تعیین شده است و طبیعی است ارقام بالاتر از این رقم تخلف فروشنده است.

سیف ادامه داد:‌ البته برخی از فروشندگان ممکن است مدعی شوند که شکر را در زمان گرانی خریداری و اکنون بسته‌بندی کرده‌اند. بنابراین مردم باید به محل‌های توزیع شکر تنظیم بازاری با نرخهای اعلام‌شده مراجعه کنند. میادین میوه و تره‌بار و فروشگاه‌‌های اسکان، اتکا، کوروش،‌رفاه و هایپرمی میزان مناسبی از شکر تنظیم بازاری را دریافت کرده‌اند و البته ممکن است برخی از فروشگاه‌ها ازجمله شهروند به دلیل دردسرهای آن یا حاشیه سود اندک شکر برای عرضه آن مراجعه نکرده باشند.

واردات کالاهای اساسی ۲۸ درصد افزایش یافت

معاون وزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه ذخایر کشور نسبت به ١٨ ماه گذشته بی‌نظیر است، گفت: در حوزه واردات کالاهای اساسی در دو ماه فروردین و اردیبهشت امسال ٢٨ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل وجود دارد.

سیف با بیان اینکه با وجود فشارهای آمریکا و برخی متحدانش، کشور در تأمین کالاهای اساسی وضع بسیار مطلوبی دارد، گفت: تا امروز یک میلیون و ٢٠٠ هزارتن ورودی کالای اساسی به داخل کشور انجام شده است.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی گفت: هفته گذشته که بنده در بندر امام (ره) بودم اسکله خالی برای تخلیه کشتی‌ها وجود نداشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار