مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

تفاهم‌نامه «مدیریت یکپارچه دوره پیش‌دبستانی» با اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه امضا شد

کرمانشاه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از انعقاد تفاهم‌نامه «مدیریت یکپارچه دوره پیش‌دبستانی» با اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۷۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم‌نامه «مدیریت یکپارچه دوره پیش‌دبستانی» با اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه امضا شد

نشست مدیریت یکپارچه دوره پیش‌دبستانی با حضور مجید یزدان‌پناه، مدیر کل آموزش و پرورش استان و فاطمه رضوان مدنی، مدیر کل بهزیستی و معاونان و کارشناسان دو دستگاه در دفتر بهزیستی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان، ضمن تبریک انتصاب شایسته‌ی فاطمه رضوان مدنی به‌عنوان مدیرکل بهزیستی استان، توسعه کمی و کیفی دوره پیش‌دبستانی را به عنوان یکی از اولویت‌های اداره کل آموزش و پرورش استان در راستای عملیاتی‌نمودن راهکار ۱-۵ سند تحول بنیادین ذکر کرد و تعامل ادارات آموزش و پرورش و بهزیستی را مثبت دانست.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری همه‌جانبه‌ی بهزیستی که در راستای مدیریت یکپارچه با آموزش و پرورش قدم‌های مثبتی برداشته شده، تأکید کرد: پیش‌دبستانی به‌عنوان گلوگاه دوره‌ی ابتدایی و پایه‌های مستحکم برای ورود به کلاس اول باید مورد توجه قرار گیرد و مخصوصا برای استان‌های دو زبانه مثل کرمانشاه، دوره پیش‌دبستانی از ضروریات فرآیند یادگیری است و در این راستا جهت رشد کمی و ارتقای کیفیت، هماهنگی دو دستگاه موجبات توسعه کیفی را فراهم می‌سازد.

در ادامه‌ی این نشست، فاطمه رضوان مدنی، مدیرکل بهزیستی استان گفت: در همه‌ی احوال ما خود را وامدار معلمان می‌دانیم و اعتقاد داریم هر چه داریم از برکت وجود معلمان است. وی بر تعامل موجود بین دو دستگاه به عنوان پتانسیل خوبی در راستای رسیدن به اهداف مشترک تأکید کرد و گفت: این اهداف مشترک همانا ایجاد بستر مناسب آموزشی برای نوآموزان و تربیت انسان‌های مسؤولیت‌پذیر است تا از این طریق میزان دسترسی جامعه (در سن قبل از دبستان) به آموزش مفید فراهم شود.

مدیر کل بهزیستی استان همچنین اعلام آمادگی کرد که در قالب تفاهم‌نامه‌ی مشترک، زمینه توسعه کمی و کیفی پیش‌دبستانی بیش از پیش مهیا گردد.

در پایان این نشست، تفاهم‌نامه‌ی مدیریت یکپارچه دوره‌ی پیش‌دبستانی بین ادارات کل آموزش و پرورش و بهزیستی استان منعقد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار