گرامیداشت سالروز حماسه فتح خرمشهر در تربت جام

تربت جام (پانا)- گرامیداشت سالروز حماسه فتح خرمشهر با اجرای صبحگاه مشترک در تربت جام برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۷۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت سالروز حماسه فتح خرمشهر در تربت جام

به مناسبت گرامیداشت حماسه سوم خردادسالروز عملیات پیروز مندانه فتح خرمشهر به دست توانای رزمندگان اسلام و روز مقاومت و پیروزی مراسم صبگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور فرماندار و مدیران اجرایی درمحل پادگان محمد رسول الله(ص) تربت جام باشکوه خاصی برگزار شد.
دراین محفل نظامی پس از اجرای مراسم ویژه صبگاهی یادگار دفاع مقدس با گرامی داشت سوم خرداد و یادو نام خاطره شهدای فتح خرمشهرگفت :شهدا قامت برافراشتند تا ما سرخم نکنیم و به خاک نیفتیم و ما هرچه داریم از برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران است .
امیرابوالفضل برزگری افزود:شهدا رفتند تا ما بمانیم و درس دینداری ،مجاهدت و اطاعت از ولی امر به ما آموختندو نظام اسلامی را به یادگار گذاشتند تاراه آنان را در پیروی از ولایت ادامه دهیم .
وی تصریح کرد:سوم خرداد و فتح خرمشهر قهرمان یک روز خاطره انگیزو افتخار آفرین از روزهای به یادماندنی دفاع مقدس است .
وی خاطرنشان کرد: عملیات فتح خرمشهر و دیگر عملیات ها در دفاع مقدس روحیه رزمندگان اسلام
رابالابردوپیروزی را برای ایران به ارمغان آورد.
وی خاطرنشان کرد:بافتح خرمشهر شرایط جنگ تغییر کرد و ادامه جنگ برای دشمن دشوار شد و نصرت الهی یکی پس از دیگری شامل رزمندگان اسلام شدو پیروزی از آن ملت ایران شد‌.

وی ابراز داشت :دشمنان هنوز نصرت الهی را درک نکردند و در طول ۴۰سال انقلاب دائم به فکر توطئه و فتنه گری هستند وناو می آورند آنان کور خواندن که ما به نصرت الهی اعتقاد و ایمان داریم .
در ادامه یادبود شهدای عملیات فتح خرمشهر محفل انس با قرآن با حضور نیروهای مسلح و قشرهای مختلف مردم شیعه و اهل سنت در محل هیئت رزمندگان اسلام برگزارشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار