معاون استاندار هرمزگان:

آموزش و پرورش دستگاهی بنیادین و اساسی است

اردوگاه های دانش آموزی هرمزگان تکمیل می شود

هرمزگان(پانا) - سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: آموزش و پرورش دستگاهی بنیادین و اساسی است و کشوری در مسیر پیشرفت و توسعه خود موفق خواهد بود که در برنامه ریزی های آن به مقوله مهم آموزش و پرورش به صورت ویژه نگاه شود.

کد مطلب: ۹۱۷۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش دستگاهی بنیادین و اساسی است

به گزارش خبرگزاری پانای هرمزگان، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان؛ ایرج حیدری در نشست شورای آموزش و پرورش هرمزگان افزود: مزایای توجه ویژه به آموزش و پرورش به همه جنبه های توسعه برمی گردد چرا که این نهاد زیربنای تربیت نیروی انسانی است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت توسعه ی زیرساخت های آموزش و پرورش هرمزگان اظهار کرد:اردوگاه های دانش آموزی نقش مهمی در ایجاد فضای مناسب برای گذران اوقات فراعت دانش آموزان دارند و تکمیل اردوگاه های نیمه تمام استان با جدیت در دستور کار است.

به گفته حیدری موانعی در مسیر تکمیل اردوگاه های دانش آموزی استان وجود دارد که با انجام یک کار عملیاتی و با بهره گیری از کمک های سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سایر منابع مالی دولتی و بخش های غیر دولتی رفع می شود.

وی تاکید کرد: تلاش می شود این اردوگاه ها در کمترین زمان ممکن تکمیل و تجهیز گردند تا دانش آموزان استان از فضای مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت برخوردار گردند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی به ایام پایانی سال تحصیلی، آموزش و پرورش استان به همراه سایر دستگاه های متولی برنامه های مشخصی را همراه با نشاط و شادابی برای اوقات فراغت دانش آموزان استان تدارک ببینند.

این مقام مسوول ابراز داشت: مشکل تامین انشعاب آب و برق تمامی مدارس آماده بهره برداری استان با تامین منابع مالی آن از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان و با همکاری دستگاه های اجریی ذیربط در آینده ای نزدیک برطرف می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار